1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Matsui LCD-tv?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Fränk 04.08.2007.

  1. Fränk

    Fränk Member

    Liittynyt:
    06.12.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Katselin tuossa, että gigantis oli tarjous Matsuin 32" LCD-televisiosta. Itse en ole merkistä kuullutkaan, eikä googlettamallakaan paljoa löytynyt. Halpa LCD-telkkari olisi hakusessa ja maksimissaan juuri tuo 32 tuumainen. 28" tuumaisia ei ole oikein löytynyt ainakaan oikeata hintaluokkaa. Onko jollakin kokemuksia matsuin LCD- televisioista? Elikkä tuo olisi malli MAT32LW507E gigantin mukaan.
    Mitä itse olen taulutelevisioita vertaillut niin LG:n telkkarit ovat näyttäneet ainakin omaan silmään parhailta. Tarjouksesta löysin LG:n telkkarit 26" LG LC 2R hintaan 499 ja 32" LG 32LE2R hintaan 649. Osaisiko joku paremmin televisiot tunteva valaista, missä näistä olisi paras hinta-laatu suhde vai kannattaisiko vaan odottaa digiaikaa josko nuo LCD-televisioiden hinnat laskisivat hieman?
     
  2.  
  3. Fränk

    Fränk Member

    Liittynyt:
    06.12.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löytyipä tuossa myös AOC merkkinen ja mirai merkkinen 32" televisio n 600 euroon. Aika samalta vaikuttivat tekniset tiedot paitsi miraissa jokunen liitäntä enemmän. Näistä jos löytyisi joiltakin kokemusta olisi kiva kuulla.
     

Jaa tämä sivu