Hei! En löytänyt forumeilta yksiselitteistä vastausta kysymykseen: Riittääkö virtalähteeni pyörittämään kokoonpanoa: core2 e6400 msi 8800 gts 320 oc 2g muskin ddr2-800 p5b-vm 2x samsungin sata1 raid-0 1x wd raptor 150g 10000rpm polttava dvd usb 2.0 lisäkortti vesijäähy rutkasti usb laitteita. Askarrutta mieltäni päivityksen yhteydessä, olen ollut hyvin tyytyväinen virtalähteeseen toistaiseksi. Tarkoitus olisi vielä kellottaa prossua vesijäähyä avusteella. Olen siis lisäämässä koneeseen tuon raptorin, mushkinit, vesijäähyn ja 8800gts:n, jonka jälkeen alkaa kellottaminen. Riittääkö virta? Kiitosta etukäteen!
khyl mää uskon et riittää tehot tohon pakettiin. jos ei riitä ni: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/32185 tommosta sit kiinni
Kiitos nopeasta vastauksesta! Pitää siispä kokeilla miten lähtee keulimaan Onko muuten mielipiteitä koskien päivityskokoonpanoa? Mielelläni otan kommentteja vastaan Lisäksi askarruttaa että kuinka tehokas pumppu pitäisi valita pyörittämään nesteitä jos samaan lenkkiin laittaisi prossun ja näyttiksen? Olen kaavaillut 600l/h pumppua. Kiitti taas!