Kuinka moni seuraa? Todella hauskaa huumoria, monet vitsit viedään paljon pidemmälle kuin simponeissa. Siksi tämä onkin mielestäni reilusti parempi kuin simpsonit. Käykää vaikka youtubessa tsekkaa pätkiä, siellä on jonkun verran.
Todella hyvä sarja, on tullut seurattua. Tosin yhteneväisyyksiä simpsonien kanssa löytyy... Samojen tekijöiden toinen sarja, American dad on myös katsomisen arvoinen.
Itse olen kyllä kuullut paljon, mutten ole muistanut alkaa seuraamaan. Nyt pistin kuitenkin jakson tulemaan, katsoo sitten alanko seuraamaan. Kyllä youtubesta katsomien perusteellaa saattaisi olla ihan hyvä sarja.
Kannattaa katsoa ainakin pari jaksoa, että saa parhaan kuvan sarjasta. Omasta mielestä nuo uudet jaksot ei ole enää niin hyviä, parhaat löytyy 2-3 kausilta.
Nyt tuli katsottua yksi jakso. Siinä jaksossa siis se kakara erotettiin koulusta ja päähenkilö tappeli kukon kanssa. Kyllä varmaankin hankin vaikka yhden kauden, katson onko katsomisen arvoinen jne.
Siinä kukkotappelussa huomaa juuri tuon miten jutut viedään pitkälle, ihan älytön kohtaus, tosin itse aina kelaan sen yli. Niitä on nimittäin ainakin kaksi semmosta kohtausta. Jos jonkun kauden hankit niin suosittelen kakkosta tai kolmosta.
Ok, pistän molemmat tulemaan. Vaikka ensin kakkosen. Voisi vaikka laittaa psp:hen tiistain 8 tunnin junamatkaa varten.
Heh, et tuu pettymään. ' Kannattaa lukea vaikka wikistä noista henkilöistä niin avautuu vähän paremmin. =)
Nyt lukaisin vähän wikistä. Ärsyttää tämä hidas netti, nyt vasta tullut 30% toista kautta. Noh kait se on latautunut ennen tiistai-aamua. On muuten hyvää huumoria ja hyvä sarja muutenkin, kiitos ehdotuksesta.
Mulla kanssa tuota sarja-addiktiota ilmennyt. Kaikki 24, supernatural, dexter, heroes jaksot katsottu. Ja simpsoneita myös "vähän" tullut seurattua. Toivottavasti näihin tulee samantyylinen addiktio.
Ruotsin tv:stä löysin 3 vuotta sitten ja siitä lähtien oon ollu hurja fani Mikä siinä on parempaa kuin simpsoneissa? Täysin random huumori, kiroilu ja joka jakson aikana saa nauraa kunnolla ainakin kerran.