Eli kumpi otsikon näytöistä (LG L226WTQ-SF/HP W2207) on parempi? Molemmat lähtis noin 300 eurolla (+-10€) Pelejä pelailen, CS 1.6, autopelejä, battlefieldeja ym. Eli ei saisi häntiä.
Aika epämääränen väite. HP:n näyttö on muron puolella todella suosittu. Päädyn kuitenkin tohon hp:hen. Luin, että LG:ssä on paha häntimisongelma.
Ota HP noista. Tuota WTQ:ssa on jotain haamukuva-ongelmaa ja tässä on kuvia. http://www.laudatio.com/lg/lg.html L226WT ilman Q:ta onkin sitten ilmeisesti parempi näyttö. Ottaisin ehkä silti HP:n. EDIT:Jaa, päätitkin jo
Itelläni jo kolmas HP menossa, vaihdoin aina isompaan ja yhdessäkään ei mitään häntimistä ym. Kaikenkaikkiaan olen jokaiseen niistä ollut tyytyväinen.
Hah, 300 eurolla saa TFT-näytön, joka ei hänni. Ihanku olisit viimeks ollu tft-näyttöjen kanssa sillon ku tft-näytöt tuli..
Itsellä on LG:n L226WTQ-WF ja en sitä voi henkilökohtaisesti suositella. Ihmettelin itsekkin miten voi 2 ms GTG näyttö olla näin "hidas". Silloin kun tein ostopäätöstä tämän kökön vs Samsungin, niin en löytänyt kunnon review artikkelia Lg:stä. Ja tuli se sitten hommattua, koska Samsungia oli tarjolla vain A-paneelilla. Noh nyt jos saisin vaihtaa, niin samppa saisi olla vaikka ö-paneelilla Eli tyytyväinen olen...
Liikkeestä ostin, en postimyynnistä ja muutenkin oli niin säätämistä koko näyttöruljanssi. Eka oli Samsung A-paneelilla, tosin myyjä oli vakuuttanut, että tulee S-paneelilla. No se vaihtui sitten Lg:ksi ku otti niin paljon pannuun. Olisin voinut purkaa koko kaupan samalla, ostin siis komponentit samasta paikasta. Ja pidin kaupanehtona S-paneelista Samppaa. No vaihtui näyttö Lg:ksi ja eka minkä sain oli halki, ja olin jo kasannut koneen jne....Ja toista en viitsinyt enää lähettää takaisin vaikka se osoittautui myöhemin ripuliksi, koska koneella ei tee mitään ilman näyttöä. oppirahat maksettu
Itse laitan ton HP W2207 tilaukseen koska tossa Samsung SyncMaster 226BW:ssä ei ole kallistusominaisuutta.
Itteäni pelottaa toi HP:n takuu, se on vaa 12 kk ni taidan kallistua toho Samsung SyncMaster 225BW 22" eli halvempaan syncmasteriin
LG:n näytössä komposiittiliitäntä. Voiko siihen liittää suoraan pleikkarin tms. pelikonsolin? Onko tiedossa muita vastaavia 22 tuumaisia, joissa on muita sisäänmenoja kuin PC:n liitäntä?
ihan vaan oikaisuna, että eivät ne mitään velvollisia korjaamaan ole jos takuu 12kk. On kokemusta takuu aikojen ylityksistä.
Kyllä nyt vaan on velvollisia. Kuluttajasuojalain mukaan tuotteen käyttöikä on vähintään 2-3vuotta, joten jos sen ajan puitteissa sammahtaa näyttö tai muuta vikaa ilmenee niin menee ns. takuuseen.