1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Microsoft Habu ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi kebabbos 03.07.2007.

  1. kebabbos

    kebabbos Member

    Liittynyt:
    03.07.2007
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sain tässä juuri 3viikkoa sitten takuusta Habun. 2 ensimmäistä viikkoa hiiri toimi jotenkin. Hiiri jumitteli välillä(kytkeytyi pois päältä aivan kuin olisi irrotettu koneesta ja kursori ei liikkunut :s). päivitin ja asensin ajurin ja ohjelmiston. nyt pari päivää sitten uuden päivityksen myötä hiiri lopetti toimimasta. Firmwarea en onnistunut päivittämään koska tuli joka kerta virheilmoitus( http://img338.imageshack.us/my.php?image=firmwirexb0.png ) samaa usb porttia olen käyttänyt. Habun prosessit on päällä (razerta.exe ja razerhid.exe).

    käyttöjärjestelmä on windows vista home 32-bit

    tämä sivusto ei auttanut: http://razerblueprints.net/index.php?option=com_smf&Itemid=96&board=44.0

    sivuston käyttäjien asennusohjeitten mukaankaan en ole saanut hiirtä toimimaan.


    Hiiri ei toimi edes vanhoilla, cd ohjelmistolla ja firmwarella :S




    mitä pitäisi tehdä?
     
  2.  
  3. Juuhi

    Juuhi Member

    Liittynyt:
    08.11.2005
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oletko löytänyt kyseiseen ongelmaan ratkasua, mulla tekee samanlai:/
     
  4. kebabbos

    kebabbos Member

    Liittynyt:
    03.07.2007
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    en oo löytäny. vois kokeilla hp asiakaspalveluchatista pyytää jotaa bios päivitystä tai jotaa sinne päin. bios päivitys korjas ainakin levyaseman avautumisongelman
     
  5. kebabbos

    kebabbos Member

    Liittynyt:
    03.07.2007
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kannattaa ehkä kokeilla tunkea hiiri sammutettuun koneeseen ja sitten käynnistää. windows saattais vaikka hommata ajurit siihen. sillä tavalla mä saan toisen hiiren toimimaan koneessa. (hiiri ilman asennuslevyä, joku paska)
     

Jaa tämä sivu