1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Motorola v3xx vai Sony Ericsson z710i

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi veldrin 18.06.2007.

  1. veldrin

    veldrin Guest

    Niin, Olen uutta puhelinta hankkimassa ja harmaan puhelinmassan joukosta olen poiminut kaksi varteenotettavaa kandidaattia uudeksi puhelimekseni.

    Motorola v3xx + 2Gt microSD = n. 290e
    Sony Ericsson + 2Gt memory stick micro = n. 250e

    Eli, jos joku omaa asiantuntemusta tai omakohtaista kokemusta jommasta kummasta mainitsemastani puhelimesta, olisin kiitollinen jos jakaisit tämän tiedon.

    Edit: typo
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.06.2007
  2.  
  3. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. pseDe

    pseDe Guest

    Itse olin puoli vuotta sitten noiden kahden puhelimien vaiheella. Lopulta sitten päädyin SE z710i:n. Puhelin on toiminut moitteettomasti sen ajan mitä se minulla on ollu. Huolimatta useista putoamisista kadulle se on säilynyt lähes naarmuitta eikä ole p*skaksi mennyt. Ainoa miinuspuoli joka nyt tässä tulee mieleen on akun kesto, tai siis jos menet mökille ja haluat kuunnella musiikkia puhelimella niin kannattaa ottaa laturi mukaan koska se kestää noin 4 tuntia kuuntelua yhdellä latauksella. Uudet kuulokkeet kannattaa ostaa koska mukana tulleet vakiokuulokkeet eivät välttämättä oikein istu korvaan eikä äänenlaatukaan ole paras mahdollinen.
     

Jaa tämä sivu