1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Millon julkaistaan Smash Court Tennis 3 PSP Suomessa?

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi buzzbuck 30.05.2007.

  1. buzzbuck

    buzzbuck Member

    Liittynyt:
    27.05.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heips kaikki! Oletteko kuulleet et Smash Court Tennis 3 PSP olisi tulossa markkinoille parin päivän sisällä myös Suomessa? Luin enkkulaiselta nettisivulta et se julkaistaan euroopassa 1.6.07. Olen vaan odotellut tätä pelia innolla koska edellinen peli on niin hyvä PS2:lla. Olin siihen aika kauan suorastaan riippuvainen et todellakin kiinnostaa nähdä mitä kaikkia uusia ulottuvuuksia ne on saanut kehiteltyä tähän uuteen versioon PSP:llä.

    Pelin virallisella nettisivulla http://www.smashcourttennis3.com/ pitäisi pian olla demo saatavilla jos jotakuta kiinnostaa kokeilla minkälainen peli tulee olemaan. Onko kukaan vielä nähnyt missään suomeksi arvostelua tästä pelistä?
     
  2.  
  3. friis

    friis Active member

    Liittynyt:
    25.02.2004
    Viestejä:
    1,203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. buzzbuck

    buzzbuck Member

    Liittynyt:
    27.05.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitti friis, siellähän se Smash Court Tennis 3 on jo myynnissä verkkokauppa.comissa ja tuli peli jo ostettuakin. En ole sitä vielä paljoa ehtinyt pelaamaan mut mitä olen sitä kokeillut, erittäin hyvä! On arvoisensa hankinta, toimii hyvin ja tässä versiossa on enemän pelivaihtoehtoja. Onko kukaan muu vielä kokeillut tätä peliä? Olisi kiva kuulla mitä tykkäätte!
     

Jaa tämä sivu