1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 Hz ongelma

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi trbq 30.05.2007.

  1. trbq

    trbq Member

    Liittynyt:
    16.05.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä on tässä pari viikkoa ollut ms ie3.0 hiiri käytössä ja aluksi toimi ihan kiitettävästi. Tänään huomasin kuitenkin että hertsit heittelevät miten sattuu (mouserate.exe:llä katsoin) vaikka hiiren hertsit ovat normaalisti 125Hz ainakin mouseraten mukaan.

    Eli onko laadukas m$ tuote vaan yksinkertaisesti hajoamassa vai onko tähän joku ratkaisu.

    (on kokeiltu ajureilla ja ilman)
     
  2.  
  3. PeteTK

    PeteTK Active member

    Liittynyt:
    20.06.2004
    Viestejä:
    3,061
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mitä väliä jos ne heittelevät softan mukaan jos hiiri kuitenkin toimii normaalisti?
     
  4. trbq

    trbq Member

    Liittynyt:
    16.05.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä itse ainaki huomaan pelatessa kun hiiri esim "kiihtyy" nopeammin kun nämä ratet pomppii. En sitten tiedä kuvittelenko vaan mutta vähän tuo häiritsee.
     
  5. 1Jesu337

    1Jesu337 Member

    Liittynyt:
    02.06.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on iha sama ongelma. Saman hiiren kanssa, ja voin kertoa että oon paininu jo pitkään tän ongelman kanssa. Enkä oo ratkasua löytäny.
    Olen mm. koneen forkannu muutamaa otteesee, kokeilin vanhempien ja uusien ajurien kanssa ja ilman ajureita. Koittanut kavereilta ja foorumeilta kysellä ja vein jopa huoltoon ja ne sano että vika ei hiiressä ole ja testasivat myös kovalevyn ja muistit.
    Kuitenkin kun nyt löysin tän foorumin niin otan yhteyttä huoltopaikkaa ja laitan linkiks tän osottee, jos ne sit osais auttaa vähän enemmän.
    Kerron tänne sit jos saan vastauksen millä voi korjata ongelman.
     

Jaa tämä sivu