1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Fingerprint with keyboard!!! en saa futaamaan vistassa!

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi jnousia5 29.05.2007.

  1. jnousia5

    jnousia5 Guest

    Nyt kaikki jolla ois kokemuksia tosta laitteesta vistassa niin auttakaa, eli en saa toimimaan tota sormitunnistetta vistassa vika ilmoitus on "user console""kriittinen virhe" mitä pitäis tehdä, olen hakenut kaikki uudet ajurit mutta silti en onnistu saamaan sitä toimimaan..

    eli laite on: Microsoft Keyboard with fingerprint
     
  2.  
  3. friis

    friis Active member

    Liittynyt:
    25.02.2004
    Viestejä:
    1,203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eihän sulla sattumalta oel 64bittistä vistaa? Siinä ei toimi tuo sormenjälkitunnistus.
     
  4. jnousia5

    jnousia5 Guest

    ei oo, ihan 32 bittinen, nyt täytyy vaan sanoa et keinot alkaa loppumaan...
     
  5. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Enkös minäkin kirjottanut tähän viestiketjuun jotain ja nyt mun viestit ovat poissa?

    EDIT: Jaahas muistin oikein ,kyllä olen kirjoittanut samaan viestiketjuun joita onkin kaksi vain vähän eri otsikoilla. Voisi ne säännötkin lukea. Ihme ettei modet huomannu ,saisivat kuitenkin poistaa toisen.
    Seuraavalla kerralla sitten yksi ketju ,koska kyllä siihen vastauksia tulee jos on tullakseen.
     
    Viimeksi muokattu: 31.05.2007
  6. jnousia5

    jnousia5 Guest

    Sori kauheesti, laitoin ensin väärään kategoriaan mutta se siirrettiinkin tänne joten sen takia niitä tuli kaksi, sorry...
     
  7. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo ,eipä mitään jos tuli vanhingossa ,mutta on niitä tahallisiakin nähty.
     
    Viimeksi muokattu: 01.06.2007

Jaa tämä sivu