1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Virtual dj mix, ohjelma?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi FBI_bbc 26.05.2007.

  1. FBI_bbc

    FBI_bbc Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2004
    Viestejä:
    486
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs pitäisi saada hyvä ja helppokäyttöinen miksaus ohjelma, koneelleni?

    Kertokaa sellainen, oli mukavaa jos vielä suomenkielinen?
     
  2.  
  3. DjRomyFi

    DjRomyFi Member

    Liittynyt:
    10.06.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moe...

    Vai hyäv ja helppo? No ohjelmii on monia ja kannattaa ettiä netistä demoja ja kokeilla et mikä sopii itelle parhaiten. Monikaan ohjelma ei taida olla suomenkielinen, mutta muutamia olen kokeillut..

    Esimerkiksi
    - Virtual Dj www.virtualdj.com (tätä käyttää kuulemma aika moni dj tällä hetjellä)
    - Tracktor 3 (http://www.native-instruments.com/index.php?id=traktor3_us)

    Mut erityisesti kannattaa kiinnittää huomiota äänikortin ajureihin. Joillakin valmistajilla on ajuriongelmia noiden softien kanssa ja ne tuottaa turhan paljon aika viivettä.
     
  4. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Lisätään listalle vielä PCDJ (www.pcdj.com).

    Traktor on sen verran monipuolinen, että helppokäyttöiseksi en sitä menisi sanomaan, ainkaan satunnaisen kokeilun jälkeen.

    Ilmaisena vaihtoehtona voi kokeilla käyttää kahta WinAmpia ja niiden välille Xfade-plugaria.
     
  5. Johan_

    Johan_ Member

    Liittynyt:
    19.06.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse käytän juuri noita Traktor DJ Studio 3:a ja Virtual DJ:tä, Virtual DJ ehdottomasti helppokäyttöisempi, suosittelen :]
     
  6. bongari

    bongari Guest

    tietäisköhän joku,että miksi minun koneessani tuo virtual dj ohjelma sammuttaa koneeni itsestään,kun käynnistän tuon virtual dj ohjelman,niin kone sammuu saman tien
     

Jaa tämä sivu