1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

sony ericsson w880i

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Psyco83 04.05.2007.

  1. Psyco83

    Psyco83 Member

    Liittynyt:
    11.12.2005
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olen selaillut keskustelu alueet läpi ja en kunnon puhetta löytänyt w880i:stä itellä tää puhelin on ja en kyllä ole niin tyytyväinen ku w810i malliin.ja sit jos edes kehtaa verrata kilpailijaansa nokia n95 ni huh huh kyllä jäi erkki tulemaan ei gepsiä ei kunnon kameraa eikä kuvaus valoa edes walkmanin soitin ei säväyttänyt meikäläistä tällä kertaa...

    mutta laittakaa mielipiteitä ite taijan palata takas nokiaan mikä kyl pikkasen karmii!! mut säästäpänhän 3-4 sataa gprs laiteessa parisataa kamerassa plus muissa hienoissa nippeli vehkeissä mitkä vaan pitää olla joka jätkällä...;)

    http://www.puhelinvertailu.com/index.php?p1=n95&p2=w880i

    http://www.sonyericsson.com/fun/portal/

    http://www.myw800.lasyk.net/W800i/Themes/
     
  2.  
  3. mijuve

    mijuve Guest

    Takana kahden megapikselin kamera? Kyllä se vaan kännykkään passaa oikeen hyvinki. Etu kamera oli sit se huonompi? 0.3 megapikseliä? Joo no se ei kyllä oo kamalan hyvä mutta harvemminmpa sitä video puhelua tulee soitettuakaan.

    Lisäksi on siisti ku saa sen i gigan muistikortin biisejä varte mukaan ja mustassa mallissa jopa pienet kaijuttimet josta kuunnella :D. Tosi loistavaa
     
  4. Pekkaus

    Pekkaus Guest

    Valitettavasti joudun avautumaan tästä puhelinmallista. Ostin kyseisen kapulan noin 2kk sitten ja alkuvaikutelma oli loistava. Olin ihastunut.

    Noin kuukausi puhelimen käyttöönoton jälkeen puhelimen luuri alkoi säristä kovalla äänenvoimakkuudella, siten että puheesta ei meinannut saada selvää. Kun aloin ihmetelmään tätä vikaa ja suunnittelemaan huoltoon viemistä, ilmeni toinenkin vika. Puhelin ei vastaanottanut kaikkia puheluita. Tämä vika paheni lopulta sitten että kaikki puhelut ohjautuivat vastaajaan. Kyseessä luultavasti järjestelmä- tai antennivika (Näin sanottiin teknisessä tuessa). Nyt olen ollut reilun 2 viikkoa varapuhelimella eikä naurata.

    Varoitan siis teitä tätä puhelinta harkitsevia, loistavan ulkokuoren alla on heiveröinen kokonaisuus. Itse en meinaa vilkaistakkaan SE:n puhelimia kun seuraavan hankin.. alkoi sen verran v......maan.
     
  5. mijuve

    mijuve Guest

    Joo mä tulin tässä asiassa semmoseen ratkasuun, ku olin viime lauantaina kaupassa, että hokasasin että on halvempi ostaa hyvä känny ja 2 gb ipod ku se w880i.

    Siispä ostin Nokian 6300 [ko se oli?} ja sen 2 gigan ipodin. Ja hinta oli 100 € halvempi, enkä oo katunu kumpaakaan ostosta sekuntiakaan. Nokiassa tuli mukana 128 mb muistikortti... Eihän siitä mihinkään soittimeksi oo mut sinne saa just suosikki biisit talteen ja kuvia mahtuu hyvin. 2 mega pixelin kamera on tässäki.

    Ja ne muistikortit on kohtuu halpoja nykysin, että jos haluaa halpaa ja hyvää niin ostaa Edeltämainitsemani kännykän ja siihen vaikka 2 gb muistikortti. Hintaa tulee noin 300 - 320 €

    Hyvin on pelannut molemmat laitteet.
     
  6. ahaa

    ahaa Guest

    Itse mietin myös tän mallin ostoa mutta juurikin tuo kameran kuvausvalon puute pistää miettimään. Onko kokemusta tuosta akun kestosta. Ohut akku niin ei varmaan ole samaa kapasiteettia kuin muissa Ericssoneissa. Noissahan on yleensä tosi hyvät akut???
     
  7. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla on w850i, eikä sillä kuvausvalona oikeastaan mitään tee kuvausvalona, taskulamppuna se on hyvä. ;) Tässä on ainakin tosi hyvä akku verrattuna siihen, mihin olen siemenssillä, samsungilla ja joillain nokioilla saanut kokea. Hyvä ja toimiva puhelin.
     
  8. vaetti

    vaetti Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tein saman tempun kun mijuve, eli mietin jo w880i:n ostamista, mutta pelkästään sen nappulat olivat käsittämättömän huonot ja sitten huomasin 6300:n ja 5 min miettimisen jälkeen ostin sen. ipodia en ostanut, kun 1gb muvo löytyy jo.
    ja 6300 ei voi sanoa muuta kun hyvää, suosittelen.
    ja menestyi muuten tm:n uusimman lehden vertailussa = parhaat pisteet (5 tähteä), mutta tosin neljän muun kännykän kanssa jaetulla sijalla.
     
  9. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ihan mielenkiinnosta, mitkä muut kännyt oli samalla sijalla?
     
  10. vaetti

    vaetti Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    lg ke500, samsung sgh-z240, SE k550i ja 6300. nää oli kaikki 200-300e hintasia.
     
  11. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ok, kiitos.
     
  12. mijuve

    mijuve Guest

    Joo mäki muistan ne w880i:n nappulat. ihan kauheet vaikeesti painettavat pienet.. Mulla on känny pelannu tosi hyvi ja ipod kans.

    Tosin ku verrattiin sillo kaupassa myyjän kanssa w880i ja jotai nokian mp3 kännyä keskenään niin myyjä sano että sonyssa on yleensä parempi kamera (jos on esim 2 megapix niin sony yleensä parempi) Ja sonyssa kuulemma parempi mp3 soitin verrattaessa nokioiden kanssa.

    Mut jos saa hyvän kännyn ja ipodin 100 €halvemmalla ku kännyn niin kannattaako ostaa pelkkä känny?
     

Jaa tämä sivu