1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Iomega dual dvd + Prassi PrimoDVD 2.0

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Nacho 19.09.2003.

  1. Nacho

    Nacho Member

    Liittynyt:
    15.08.2003
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Prkl!!! Eihän se ohjelma tunnista tota mun asemaani vai onko olemassa jokin niksi Pirkka-lehdessä. Olen lukenut täältä että myös pioneerin asemien kanssa on ollut ongelmia. DVD-soittimeni (erillinen panasonic)ei tunnista neron polttamia dvd-levyjä ellei ne ole suoria kopioita. Prassi PrimoDVD 2.0 ei tunnista asemaani joten mikä ohjelma sopii parhaiten Prassi PrimoDVD 2.0 jälkeen. olen juuri imuttamassa RecordNow polttoohjelmaa mutta sekin oli vaan triali. Käyttis on XP ja nero oli 6.0.jotai.
     
  2.  
  3. Adder_78

    Adder_78 Guest

    Primon valmistus on lopetettu aikoja sitten... tukea se on saanut silloin tällöin päivittyvistä px engineistä, mutta en sitten tierä onko niistäkään apua. samaa engineä käyttää esim juuri tuo recordnow (primon pohjalta kait tehty). Testaa sitä recordnow:ta vaan sen pitäis olla hyvä... voit myös testata imgtoolsia (vaatii neron toimiakseen) sen pitäis kanssa tehdä hyvin yhteensopivia lättyjä...
     
  4. Nacho

    Nacho Member

    Liittynyt:
    15.08.2003
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Molemmat ohjelmat toimi hienosti. Tattista vaan!
     

Jaa tämä sivu