1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelin avaus ongelma. Pelin nimi: Beetle Crazy Cup Demo

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Java9 07.03.2007.

  1. Java9

    Java9 Guest

    kun yritän avata yhtä pelii niin siihe tulee virhe ilmoituss ERROR There is not enough space available in the HD. Available space: -319MB


    You require 25 Mb minimun to play. Mitä se ees tarkottaa?
     
  2.  
  3. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eli nähtävästi koneesi kiintolevy, johon tämä peli haluaa tallennustiedostoja ynnä muita tallentaa on liian täynnä. Poista tarpeettomia tiedostoja kiintolevyltäsi ja tyhjennä roskakori, jospa sitten alkaisi toimimaan.
     
  4. Java9

    Java9 Guest

    Mutta kun mä en haluu poistaa mun hyvii pelejä! En ainakaan Battlefieldii. Liikaa tiedostoja kun oon ladannu sen verran pelejä tietsikalle. Ei tietsikka oo mun. Vaan mun äidin ja iskän johon oon saanu ladata. Ja mun roskiksess 11 tiedostoa.
     
  5. Tuff

    Tuff Active member

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    3,621
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    tyhjennä roskis..
    ja kokeile windowssin järjestä uudelleen toimintoa, noissa linkeissä asiasta:
    http://keskustelu-www3.afterdawn.com/thread_view.cfm/434378
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/474030

    ja yksi vaihtoehto on ostaa isompi kovalevy..

    EDIT: joo tosiaan 007 on oikeassa, luin huolimattomasta ja tosiaan näyttäisi koodaus vialta tai peli on vanha (vatimukset Windows 95/98, P 233, 32 MB RAM (64 without 3D accelerator card), DirectX 7) ja ei ymmärrä isoa tilaa esimerkiksi.
    mutta tuo järjestä uudelleen toiminto poistaa vain tarpeettomat mm. väliaikais tiedostot ja vanhat palautus pisteet.

    Edit2: kokeile yhteensopivuus tilaa win98
     
    Viimeksi muokattu: 08.03.2007
  6. Java9

    Java9 Guest

    Ostaisin mutt mistä saan kovalevyn irrotettua?
     
  7. Java9

    Java9 Guest

    Ja sit mun kivat pelit koko järjestä toiminto nii sit se poistaa lisäksi Peltotuki pron tietty. Ja se ei oo mun lataama. Se on semmonen mitä mun äiti ja iskä tarvitsee. samalla Viell Aktiiwin poistaa tietysti jota mun vanhemmat käyttää.
     
  8. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Mikähän peli on kyseessä? Tuo kuulostaa lähinnä koodausvirheeltä sillä, jos koneella on alle 25 megatavua vapaata tilaa niin XP:n toiminta on kaikkea muuta kuin hyvää (eli se ehdottelisi vähän väliä tiedostojen poistamista ja muita toimenpiteitä). Kiintolevytila ei voi myöskään olla negatiivisista eli -319MB ei ole validi arvo.
     
  9. Java9

    Java9 Guest

    Windows XP Home Edioton mull on. Mutta kun se toimi silloin hyvin kun latasin sen.
     
  10. Java9

    Java9 Guest

    Battlefieldin megatavun suuruus on 142,00 megatavuu tilaa koneesta.
     
  11. Java9

    Java9 Guest

    Miksi suorittaa sen yhteensopivuustilassa sillee? Kun ainoastaan tähä XPeelle on ladattu vaan se.
     
  12. Tuff

    Tuff Active member

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    3,621
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    jos peli on vanha sen voi saada toimimaan yhteensopivuus tilassa.
    sillä ei ole merkitystä millä se on ladatta.

    kokeillut poistaa ja asentaa peliä uudelleen?
     
  13. Java9

    Java9 Guest

    juup mutt sama ERROR tulee
     
  14. Java9

    Java9 Guest

    Ei oo vanha peli.
     

Jaa tämä sivu