1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SE K610i

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi psps2 28.01.2007.

  1. psps2

    psps2 Member

    Liittynyt:
    15.07.2006
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joku puhelimen omistava; Voisitko upata kyseisellä puhelimella ottamasi kuvan ja laittaa vaikka linkkiä.. Itse olen k610i ostamassa ja pitäs saada vähä käsitystä tuosta kamerasta.. Ja mp3 soittimestakin voitte laittaa infoo.. kiiz..
     
  2.  
  3. Whiitzer

    Whiitzer Member

    Liittynyt:
    27.05.2005
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuossa olisi otettuna kuva ja täysin muokkaamattomana:
    http://kakkonen.kuvake.net/photos/1/9/0/3/1903945.jpg

    Mp3-soittimesta en osaa sanoa oikein mtn, koska en omista kuulokkeita, mutta kaiuttimen kautta mitä olen vähän kuunnellut, niin olen ollut todella tyytyväinen :).
    Kuvauksesta muutenkin, että kameralla tulee todella loistavia kuvia, kun on vain tarpeeksi valoa, mutta hämärämmässä valotuksessa menee kuvat vähän kohinalliseksi (saa kyllä pois aika hyvin muokkaamalla vähän kuvaa ). Resoluutiokin on 1600x1200 että riittää sekin hyvin.

    Kiteytettynä:
    K610i on paras koskaan kokeilemani kännykkä IMO.
    3 kaverianikin on ostanut kyseisen kännykän kokeiltuaan kännykkääni, että kyllä pitäisi olla hyvä ^^.
     
    Viimeksi muokattu: 07.02.2007
  4. psps2

    psps2 Member

    Liittynyt:
    15.07.2006
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuo kuva on todella selvä.. Kiitos vaivannäöstä, ehkä nämä auttavat hieman ostopäätöstä..
     

Jaa tämä sivu