1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ATI 3d Rage II+ Pci ja OpenGl...

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi ilopitko 31.12.2006.

  1. ilopitko

    ilopitko Member

    Liittynyt:
    31.12.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs tällänen ongelma. Sain kaverilta lainaan ton ATI 3d Rage II+ Pci näytönohjaimen ja hain muutaman pelin mutta ne ei käynnisty koska OpenGl tukea ei kuulemma ole. Olen yrittänyt hakea ATI:n sivuilta ajureita, mutta tuo on niin vanha ohjain että niitä ei enää päivitetä. Windows NT:lle ois ollu opengl ajurit, mutta ne ei toimi kun mulla on Xp. Ajuripajasta löyty XP:llekin joku ajuripaketti, mutta se väittää ettei koneeseen ole kytketty sopivaa laitetta. Otan ilolla vastaan ratkaisuehdotukset. Sitäkin oon miettiny, että oliskohan sellasta ohjelmaa jolla vois saada sen opengllän toimimaan...
     
  2.  
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 31.12.2006
  4. Vitality

    Vitality Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    696
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja mitä peliä ajattelit tuolla pelailla? Edes tuon näyttiksen aikaiset OpenGL pelit eivät pyörineen kunnolla, saati bugittivat pahasti.
     
  5. ilopitko

    ilopitko Member

    Liittynyt:
    31.12.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu en ajatellu pelata mitään. Otin sen kokonaan pois. Emolevyn näyttöpiiri tuntuu toimivan paremmin =)
     

Jaa tämä sivu