Elikkä siis kyseinen peli alkaa yhtäkkiä lagaamaan ja jää välillä hetkeksi jumiin. Ja sehän on hankalaa ampua inkkareita kun ne pomppii paikasta toiseen. Pelaan nyt peliä toista kertaa läpi mutta edellisellä kerralla ei ollut minkäänlaista ongelmaa. Äänetkin tökkivät välillä pelin lagiessa. AMD Athlon XP-A 2,17GHz Radeon 9550 256MB RAM 1024MB DDR Sama kokoonpano oli viimeksikin paitsi muistia oli VÄHEMMÄN. Voihan se tietysti muistista olla kiinni mutta en tiedä miten sitä saisi lisättyä peliin.
Onko lämmöt kohdillaan? Koneessa ei ole örkkejä? Mitenniin että et tiedä miten muistia saisi lisättyä peliin? Ei sitä itse tarvitse lisätä. Siis ymmärrykseni mukaan puhutaan keskusmuistista.
Kyllä joihinkin peleihin pystyy lisätä muistia esim .ini tiedostoja muokkaamalla. Mutta taisin löytää jo ongelman. Kovalevyltä lukemisessa taitaa olla vähän häikkää jotan eheytän nyt levyn ja katson mitä tapahtuu.
Laitoin DMA:n päälle ja eheytin kovon. Se auttoi pikkusen mutta ruksutus jatkuu edelleen Tai no ei se ääntä pidä mutta jumittaa kuitenkin :/ Muuten kone toimii paremmin kuin ennen
Ettei taustalla jokin ohjelma käyttäisi suoritinaikaa ja kiintolevyä samalla? Jäikö tuo DMA varmasti päälle?
Vaikka en käynnistäisi itse mitään muita ohjelmia kuin pelin se nykii silti. Teen nyt vielä virustarkistuksen mutta olen juuri tehnyt sen. Ja DMA on päällä molemmissa asemissa.
No vastaus löytyikin sitten. Ongelma oli siinä että olin kellottanut näyttistä liikaa ja se aiheutti nykimisen. Mutta sitä en tajua että miksi äänet nykivät myös? :S
Onko kaupasta ostettu aito peli? Kaverilla nimittäin äänet ja grafiikka pätki kuin villit kun oli hakenut piraatin netistä.