1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Matsui MAT DV505E

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi dapex 25.12.2006.

  1. dapex

    dapex Member

    Liittynyt:
    23.11.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!
    Otsikossa mainittu laite, jossa karaokeominaisuus, ostettu aatonaattona Gigantista.
    Ongelmana se, että elokuvissa/sarjoissa, joihin teksti lisätty itse, puuttuu tekstin toisen rivin alku- ja loppupää, vaikka rivi olisi lyhyempi kuin ensimmäinen rivi. Laite tukee divx/xvid.

    Firmware-päivityksiä en mistään löydä, kun en tiedä minkä laitteen "sisältö" Matsuin kuorissa on. En mielelläni avaisi laitetta kurkatakseni, sillä silloin menee mahdollisuus viedä laite takaisin Giganttiin.

    Onko siis kysymys vehkeen ohjelmasta vai kämmäilenkö itse jossain asiassa.
    Toisella laitteellamme kaikki toimii. Merkki Philips.

    Kiitokset avusta etukäteen!
     
    Viimeksi muokattu: 25.12.2006
  2.  
  3. dapex

    dapex Member

    Liittynyt:
    23.11.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaaha, ongelma korjaantui muuttamalla tekstit sub-muodosta srt-muotoon.

     
  4. dapex

    dapex Member

    Liittynyt:
    23.11.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä tekstiongelma korjaantunutkaan.

    Lähetin Giganttiin sähköpostia, ei vastausta kysymykseeni, lähettivät vain postini jatkona myymälään.

    Myymälässä huollon kaveri väitti, ettei DivX-ominaisuus tarkoita, että tekstienkin pitäisi toimia. No, enpä jäänyt väittelemään vaan pyysin rahat takaisin.

    Enpä osta ikuna vehjettä, jonka "valmistajaa", ohjeita ja päivityksiä ei löydy netistä.

     
  5. wiwwe82

    wiwwe82 Member

    Liittynyt:
    14.04.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse kanssa kokeilin jotain Matsuin "halppis" tallentavaa dvd:tä ja oli aivan hanurista. Tuossa laitteessa kyllä huomasi taas, että joskus oikeesti hyvästä kannattaa maksaakin jo vähän enempi. Eihän noista tuu kun paha mieli...
     

Jaa tämä sivu