1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

a-link DTU ei löydä kanavia.

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Khaik 17.12.2006.

  1. Khaik

    Khaik Member

    Liittynyt:
    25.05.2006
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli missä mahtaa olla ongelma? Ohjelma hakee kanavia, muttei löydä yhtään. Aina kun avaan Totalmedia 3 ohjelman, se yrittää päästä internettiin. Pitäisikö se päästää sinne, että löytäisi?
    Tässä linkki tuotteeseen
     
  2.  
  3. Agathon

    Agathon Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla löysi pienen antennin sijoittelun jälkeen kanavat ihan hyvin. Paras paikka antennille näyttäisi olevan patteri. Siinä antennissahan on magneetti.
     
  4. svierimaa

    svierimaa Member

    Liittynyt:
    25.08.2004
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Miksihän tuo a-link DTU kaataa koneen. Ajurit saan asennettua ja itse ohjelman ja haettuani kanavat niin kohta kone kaatuu? Prossu on X2 4800 ja emo K8N diamond, muistia on pari gigaa niin ei tehoista pitäisi olla kiinni.
     
  5. maxels

    maxels Regular member

    Liittynyt:
    31.10.2006
    Viestejä:
    202
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on myös sama A-link tv-usb tikku ja kanavia löytyi ihan hyvin kattoantennin kautta, mutta sitten kun rupean katsomaan ohjelmia mukana tulevan ohjelman avulla niin ei näy mitään?
    Muutitteko mitään asetuksia että saitte näkymmään tv-kuvan?
    Missäköhän vika? (prossu 64 3800+ X2, 1gt muistia, geforce 6150 integroitu näytönohjain)
    Mikä vikana? Kanavat löyti helposti mutta ei näy mitään?
     
  6. svierimaa

    svierimaa Member

    Liittynyt:
    25.08.2004
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minä sain sillä mukana tulevalla piiska-antenilla kanavat haettua, mutta mitään ei näkynyt. Sitten laitoin sisäantenin kiinni siihen usb-tikkuun ja sain kanavat näkymään, mutta sitten kone kaatui. Mietin että olisiko emon(nforce4 piirisarjalla) ja usb-tikulla yhteensopivuusongelma? Yritin muuttaa asetuksiakin mutta mikään ei auttanut. Pitää yrittää vielä asentaa kannettavaan tietokoneeseen kun siinä intellin prossu ja tietenkin eri emo, niin selviää onko jotain yhteensopivuus ongelmia. Ainakin nuo digikortit voi olla kohtuu ranttuja piirisarjan suhteen. Luin että tietyn merkkiset eivät käy nforce4 kanssa.

    Voisiko ne jotka omistavat digi usb -tikun kertoa, että minkä merkkinen ,minkälaisessa kokoonpanossa ja miten toimii? Haluaisin ostaa digi usb -tikun, joka varmasti toimii kokoonpanossani.
     
    Viimeksi muokattu: 31.12.2006
  7. rrinne

    rrinne Member

    Liittynyt:
    09.10.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  8. katmanni

    katmanni Guest

    Kyllä tuo DTU ainakin mun nForce4:ssa toimii. Emo on joku Asrockin NF4 piirisarjalla jossa AMD64 3200+ prossu. Muistia 1G. Näyttiksenä ollu 6600GT ja X300 atilta ja toimii molemmilla. Matkaa mastolle 17km. Olen testannu eri antenneja. Piiskalla voimakkuus 3/6 ja heikohko kuva, pätkii. Ite väsätyllä dipolilla 4-5/6 ja kuva näkyy hyvin. Lisäksi Nokian aktiiviantennilla 6/6 ja toimii. Kaikilla antenneilla löytyy virityksessä kaikki kanavaniput.
    Tuo tikku tuntuu rasittavan konetta. Jos on jotain muita ohjelmia auki niin kuva saattaa pätkiä välillä. Paras on kun sulkee ylimääräiset ohjelmat ja jättää koneen rauhaan kun on tv auki.

    Kaverilla on hieman vanhempi kone, olikohan XP1700+, 512MB, USB1.1. Kokeiltiin tuota mun tikkua siihen. Kanavat löytyy, mutta kuva on musta.
     
  9. maxels

    maxels Regular member

    Liittynyt:
    31.10.2006
    Viestejä:
    202
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla myös kanavat löytyy mutta kuva on musta...
    Singnaali on 3-4 pykälää vihreänä.
    Kone on 64 3800+ X2 1gt muistia, integroitu näytönohjain... Ei pitäis koneesta olla kiinni. Varmaankin sit singnaaleista?
     

Jaa tämä sivu