1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung DTB-B260Z huono kuva

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi dvdman87 11.12.2006.

  1. dvdman87

    dvdman87 Regular member

    Liittynyt:
    20.06.2005
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä tommosen ostin ja on aika huono kuva. Tai siis kuva on ihan hyvä mutta joka kanavalla menee sivuttain tv:een leveys suunnassa kun katsoo esim kolmoselta ylen kanavilta tekstiä menee ruudussa sivusuuntaan. ei teksti kovin hyvin näy mutta kumminkin. Boksin valikosta olen valinnut kuvaksi RGB:een. Vaikuttaisiko huono keli nyt kun sataa kuvaan?? Tv on ainakin hyvä 28 laajakuva.
     
  2.  
  3. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Huono scart-johto vuotaa kuvaa läpi. Osta laadukkaampi johto tai katkaise nykyisen scart-johdon tv:n päästä pinni nro. 19
    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 11.12.2006
  4. dvdman87

    dvdman87 Regular member

    Liittynyt:
    20.06.2005
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oho tuli väärään paikkaan. Voisiko Modet siirtää digiboksi keskusteluun ja lyödä tämän lukkoon.
     
  5. dvdman87

    dvdman87 Regular member

    Liittynyt:
    20.06.2005
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok kiitti pitää kokeilla. Onko kokemusta että toimii? Kyllä sama Scartti joka oli ennen Nokia 210T boksissa kiinni toimi hyvin nokiassa mutta jospa se scart ei paljon kärsi irroittelua ja takaisin laittoa ja voihan olla että eri bokseilla pelaa eri kuntoiset scartit.
     
    Viimeksi muokattu: 11.12.2006
  6. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse olen tuon pinnin katkaissut ja hyvin toimii. Jos jostain syystä saat ryssittyä noin helpon toimenpiteen niin eipä nuo halppis-johdot kalliita ole. Nokia ei ilmeisesti antanut RGB:tä, itsellä ainakin tuota häiriötä tulee vain nimenomaan RGB-signaalilla. (Tv on Philips 28PW6008)
     
  7. dvdman87

    dvdman87 Regular member

    Liittynyt:
    20.06.2005
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eilen Samsung vasta temput teki Kun Yleltä tuli tekstitettyä Ruotsalaista elokuvaa jossa oli suomi teksit boksi puhui puhuvanpään äänellä suomeksi tekstit muut digiboksit ei sitä tehneet eikä analogisella puolella puhuvapää lukenut leffan tekstejä.

    Ja onko muilla ollut ongelmaa että boksissä menee tv:een leveysuunnassa varjona tekstiä sivuttain?? Olen kokeillut vaihtaa boksiin Scartin mutta ei ole auttanut. Ja ylellä on ongelmia tekstityksen kanssa. Onkohan boksini viallinen? Kertokaa.
     
  8. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ääniraidalla hollanti on äänitekstitys eli sinulla oli se äänivalintana.
     
  9. dvdman87

    dvdman87 Regular member

    Liittynyt:
    20.06.2005
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja onko muilla ollut ongelmaa että boksissä menee tv:een leveysuunnassa varjona tekstiä sivuttain?? Olen kokeillut vaihtaa boksiin Scartin mutta ei ole auttanut. Ja ylellä on ongelmia tekstityksen kanssa. Onkohan boksini viallinen? Kertokaa.

    Okohan Boksi rikki kun ei auttanut Scartin vaihto eikä mikään. Ja Nokian Boksi antoi kyllä RGB:eetä ja kuva oli parempi.
     

Jaa tämä sivu