Mitäs mieltä ootte näistä loistavista komedia leffoista? Ite tykkään tosi paljo ja innolla oottelen jo "The Naked Milea" Se on siis 5. American Pie. The Naked Mile ilmestyy 19.12 ja aion kyllä samantien ostaa sen. Ainut vaan mikä harmittaa ku ei oo Stifleriä ja kumppaneita mukana. Noh, oli Band Camp hyvä vaikka heitä ei siinä ollutkaan. Kertokaas omia mielipiteitä näistä leffoista. Mihinkää järjestykseen en noita osaa järjestää koska kaikki on huippuleffoja Mut 1. tai 2. on kyllä paras kumminkin. Seann William Scott(Stiven Stifler/Stifmeister) on kyllä suosikki näyttelijäni näissä leffoissa, ehdottamasti 8) Jos joku ei oo näitä nähny nii sitte äkkiä kauppaan ostamaan! Näissä linkeissä vielä tietoa jokasesta American Pie:sta: American Pie American Pie 2 American Wedding(American pie 3) American Pie 4 - The Band Camp American Pie - The naked mile
Ensimmäisen ja toisen leffan voisi luokitella hauskoiksi. Seuraavat kolme on laimeita rahastus jatko-osia. Mitä sa höpiset? Onhan Naked Mile leffassa Stifleri(t) mukana. Matt Stifler ja Steve Stifler on jo käyty läpi, joten tähän viidenteen osaan on isketty loput kaksi Stifleriä... eli Adam Stifler sekä Erik Stifler.
Oho joo piti kyl sanoo Sean william scott. Tiiän joo et siin on 2 stifleriä, mut kyl Sean oli se ainut ja oikea "Stiffmeister"
Totta! Kaksi ekaa oli hyviä seuraavat toden totta rahastusta. En ole ostanut (edelleen rahastusta) vaan latasin torrentteina.
Ehdottomasti ykkönen oli paras, muutoin "american pie" leffat menee silleen että, joka toinen on hyvä ja toisinpäin. Kakkos osa on omasta mielestäni kaikista huonoin, kolmonen ylsi jo melkein ykkösen tasolle, nelonenkin oli ihan hyvä, mutta kolmosta ja ykköstä huonompi. Nyt on siis taas vuorossa vähän parempi osa(5).
Siksi se noin. Ei sillä nyt niin paljoa väliä ole, että sinun täytyy siihen tarttua. Mielestäni tuo oli oikein hyvä elokuva. Parempi kuin band camp.
Siks just laitoinki N= NOIN. Jos et tajunnu. Mut mä tykkäsin kyl leffasta ja mun mielest parempi ku band camp myös. Ei kyllä yllä läheskään 1, 2 ja 3:sen tasolle, mutta hyvä leffa kuitenki Suosittelen kaikille jotka näistä leffoista tykkää. Ja utorrentilla latasin ja kyllä siinä noin 45min meni.
Aivan hirveä elokuva, samoin kun tuo band camp. Esimmäiset osat: 1-3 olivat erittäin loistavaa viihdettä, mutta muihin osiin ei ole oikein tullut lisää huumoria, vaan ne jotekin toistavat itseään. Kaverilla laukeaa mummonsa päälle.. haha, tämän tyyppistä huumoria aivan liikaa myös edellisissä osissa. Tämäkin elokuva oltaisiin voitu kokonaan jättää tekemättä.
Ylivoimaisesti paras oli mielestäni se Band Camp ja toi Naked Mile ei ollut kovinkaan hyvä.. Muiden katsomisesta on niin paljon aikaa etten muista mihinkä järjestykseen ne laittas.
Olen itse katsonut american pie 2-5. Ensimmäistä osaa en ole nähnyt. Mielestäni 2 on kyllä paras. Kolmonen ei ole mielestäni kovinkaan huvittava, mutta näkyypä itse Stiffmeister ( steven ) mukana. Viitoseen ei ole paljonkaan lisätty uusia asioita, kaikki on otettu jossain yhteydessä samasta sarjasta. Kuulin jotain että tuo 6 olisi tulossa, pitääkö paikkaansa? Rahastahan se on kiinni, mutta tuo sarja on jo kuuluisuus, kyllä uskon sen perusteella, että tämä tulee.
Kertokaas joku mikä biisi soi tossa ku ne juoksee sitä Naked Milea? Siis ei se "Sugarcult - Stuck in america" vaan se mikä soi sitä ennen.
Ykkönen oli hyvä, kakkonen katsottava. Kolmonen sitä tasoa että leikkaan jalkani voiveitsellä mieluummin poikki kuin katson sitä toista kertaa. Seuraavat osat saavat jäädä katsomattomien elokuvien listalle. Jos olisivat lopettaneet kakkososaan niin olisin voinut muistella hyvinä komedia leffoina. Nykyään elokuva sarjaa voi kuvata vain yhdellä sanalla. RAHASTUS!
Mää en ite tykänny ollenka tosta uusimmasta leffasta!:S Ei se oo lähellekkä niin hyvä kun ne edelliset! Siinä oli ehkä yks kohta mikä pisti hiukan naurattaan. Noooo mutta mielipiteensä kullakin