1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ShowShifter best quality?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Haxor 20.07.2003.

  1. Haxor

    Haxor Member

    Liittynyt:
    19.07.2003
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitä asetuksia pitäis käyttää showshifterissä että saisin parhaan kuvalaadun suhteessa kokoon? pääasiassa rippaisin tv:stä sarjoja? ohjelmaa testatessa 21min about 250 megaa omasta mielestä kuulostaa aika paljolta? jos joku itse rippaa ohjelmalla voisiko kertoa omat asetukset?
     
  2.  
  3. kalamake

    kalamake Member

    Liittynyt:
    19.06.2003
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse taistelen vähän samojen ongelmien kanssa.

    DivX pron asetuksen on vähän vaikeita ton kanssa. Mutta iuvcr:n kanssa helpompia mutta silla on ääni asetukset metsässä(lähinnä sync)

    Kuvan saa parhaimmaksi iuvcr:n kanssa(divx).
    Kun laittaa vähän asetuksia päälle.
    1 pass quality based.
    psychovisual=normal
    preprosessing=strong tai extreme
    Poistaa kivasti kohinaa.

    Tää vaatii prossulta potkua n. 2-2.4GHZ

    Digikortin nauhoitus muunnettu divx 19 min 170MB maksimi resolla 700x576 tjsp
     
    Viimeksi muokattu: 20.07.2003
  4. Haxor

    Haxor Member

    Liittynyt:
    19.07.2003
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep jep.. mitähän Divx codeccia meinasit? kyllä uskon että koneessa potkua riittää tai jos ei niin kellottamallahan sitä saa tämänhetkinen 2600+@11x200fsb kokeilemalla se selviää.. jos viittit laittaa sen codecin koko nimen (divx ??) ja tuon ääni homman mulla yks tuttu varmaan voi ratkaista koska se on semmone nöre noisa hommisa ;) postailen sit sen äänihomman jos viitsit auttaa mua ton kuvalaadun kans :) Fastlane alkaa kohta.. siihen tähtään
     
  5. Haxor

    Haxor Member

    Liittynyt:
    19.07.2003
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin ja teitkö omat profilet niille vai noilla vakio jutuilla? onko sulla missää sivuilla samplea tosta rippauksesta?
     

Jaa tämä sivu