1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Code Warrior ja S60 asennuspaketti?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi kkivela 28.11.2006.

  1. kkivela

    kkivela Member

    Liittynyt:
    28.11.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!

    Voiko joku ystävällisesti neuvoa miten luodaan sis -asennusohjelma kännykälle. Käytössä on Code Warrior For Symbian 3.1. Softa pyörii emulaattorissa (S60_2nd_FP2_CW), mutta makesis-ohjelman käyttö ohjeista huolimatta mättää. Virheilmoituksena useimmiten se että jotain failia ei ole, tai löydy...
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Saisiko niitä virheilmoituksia tarkemmin? Ja oletko tekemässä itse omaa softaa vai kääntämässä jotain olemassa olevaa?
     
  4. kkivela

    kkivela Member

    Liittynyt:
    28.11.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Omat jututhan ne on lähinnä sydäntä... Mutta kun ei alkeellisin Hello -projekti muunnu asennustiedostoksi. Näyttää tältä:

    C:Myworks\Hello\sis > makesis Hello.pkg
    Processing Hello.pkg...
    Hello.pkg (20) : error: file not found

    Onko tosiaan niin että nykyajan RAD-kaluilla täytyy käyttää DOS:n komentoriviä??? Olen tehnyt yli 10 vuotta Borlandin Delphillä sovelluksia, eikä siinä ole koko aikana tarvinnut alkaa moiseen.
     
  5. kkivela

    kkivela Member

    Liittynyt:
    28.11.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täytyy vielä sanoa että aloitin Symbian sähläyksen pystymetsästä pari päivää sitten. Eli tiedot on sitä samaa luokkaa, vielä. Mutta jostain on aloitettava. Olen perinteinen koodaaja joka ensin kokeilee ja sitten kokeilee vielä vähän. Jos ei ala toimia niin sitten aletaan katsella kirjoja. Ja kuitenkin kokeillaan vielä - ainakin viikko...
     
  6. kkivela

    kkivela Member

    Liittynyt:
    28.11.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos mielenkiinnosta, mutta latasin juuri Carbide_C++ ympäristön ja homma toimii kuin ajatus!

     

Jaa tämä sivu