Moi! Voiko joku ystävällisesti neuvoa miten luodaan sis -asennusohjelma kännykälle. Käytössä on Code Warrior For Symbian 3.1. Softa pyörii emulaattorissa (S60_2nd_FP2_CW), mutta makesis-ohjelman käyttö ohjeista huolimatta mättää. Virheilmoituksena useimmiten se että jotain failia ei ole, tai löydy...
Saisiko niitä virheilmoituksia tarkemmin? Ja oletko tekemässä itse omaa softaa vai kääntämässä jotain olemassa olevaa?
Omat jututhan ne on lähinnä sydäntä... Mutta kun ei alkeellisin Hello -projekti muunnu asennustiedostoksi. Näyttää tältä: C:Myworks\Hello\sis > makesis Hello.pkg Processing Hello.pkg... Hello.pkg (20) : error: file not found Onko tosiaan niin että nykyajan RAD-kaluilla täytyy käyttää DOS:n komentoriviä??? Olen tehnyt yli 10 vuotta Borlandin Delphillä sovelluksia, eikä siinä ole koko aikana tarvinnut alkaa moiseen.
Täytyy vielä sanoa että aloitin Symbian sähläyksen pystymetsästä pari päivää sitten. Eli tiedot on sitä samaa luokkaa, vielä. Mutta jostain on aloitettava. Olen perinteinen koodaaja joka ensin kokeilee ja sitten kokeilee vielä vähän. Jos ei ala toimia niin sitten aletaan katsella kirjoja. Ja kuitenkin kokeillaan vielä - ainakin viikko...