Rome total war ei sovi näyttöön

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi nautasika 23.11.2006.

  1. nautasika

    nautasika Member

    Liittynyt:
    06.12.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kun käynnistän pelin niin kuva menee niin leveäksi ettei näyttöön sovi kuin tasan vasen puoli kuvasta. medieval 2 toimii, rome toimi vielä puolisen vuotta sitten normaalisti. olen päivitellyt ajurit näyttikseen (nvidia geforce fx 5200) mutta ei auttanut, olen asentanut pelin pariin otteeseen uusiksi ilman tuloksia. pelin ollessa auki kun painaa windows- nappia niin kuva menee kohdalleen sekunnin murto-osaksi ennen kuin pienentyy työkalu riville... missähän vika voisi olla
     
  2.  
  3. juhha84

    juhha84 Active member

    Liittynyt:
    12.04.2006
    Viestejä:
    3,752
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Säädä näytön säätö napeista kuva kohdalleen.
     
  4. nautasika

    nautasika Member

    Liittynyt:
    06.12.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onnistuuhan se tietysti niin mutta ei aina huvittaisi säädellä kun käynnistää pelin
     
  5. juhha84

    juhha84 Active member

    Liittynyt:
    12.04.2006
    Viestejä:
    3,752
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ainakin itselläni jos joku peli ei osu kohdilleen, niin senjälkeen kun olen säätänyt näytön kohdalleen niin se jää pysyvästi siihen uudellakin pelikerralla.
     
  6. nautasika

    nautasika Member

    Liittynyt:
    06.12.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eipä itse asiassa onnistu näytöstä säätäminen koska kuvan koon säätöä ei näytöstäni löydykään...
     
  7. juhha84

    juhha84 Active member

    Liittynyt:
    12.04.2006
    Viestejä:
    3,752
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä ne napit jossain siinä näytössä on. 99,9% näyttöjä on säätö mahdollisuudet.
     
  8. nautasika

    nautasika Member

    Liittynyt:
    06.12.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nappeja vasemmalta oikealle "auto" "volume + -" "brighness +-" ja "ok" ok napista saa auki valikon josta voi säätää kirkkauden ja kontrastin, värin, sijainnin, digitaalisen ja analogisen sisääntulon muutapa ei löydykään
     
  9. SSaarinen

    SSaarinen Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2006
    Viestejä:
    1,182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Oli sama vika C&C Generalsin kanssa, kun päivitin kaikki emon piirisarjan ajureista lähtien koneella. Piti asentaa peli uusiksi, jotta palautui normaaliksi. Oho...ei auta sun vikaan. Ootko ottanut RTW:n uusimmat päivitykset??

    Toimiiko vanhoilla näyttiksen ajureilla?
     
  10. nautasika

    nautasika Member

    Liittynyt:
    06.12.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    1.6 oon päivittäny, silloin taannoin kun peli toimi taisi olla 1.3 se uusin päivitys mutta eipä toiminut silläkään... just palauttelin vanhat ajurit... ei apua... nyt kun muistan niin lisäänpä että eilen tai toissapäivänä peli kerran käynnistyi normaalisti ja toimi noin 5 minuuttia kunnes "tuplaantui"
     
  11. Fooley

    Fooley Regular member

    Liittynyt:
    08.12.2004
    Viestejä:
    180
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaverilla oli sama ongelma ja juuri rome total warin kanssa. Hän päivitti ajurit, eikä auttanut. Mutta se oli päivittäny ne ajurit sillain asentamalla vaan uudet vanhojen päälle. Eli kun poistettiin ensiksi vanhat ajurit LAITEHALLINNASTA niin alko vörkkii. Että poista ne ajurit sillain kunnolla ja asenna uudet tilalle. Eli siis Ohjauspaneeli -> Järjestelmä -> Laittesto välilehti ja Laitehallinta -> sitten näyttösovitin ja ominaisuudet ja poista ohjain. Poiston jälkeen käynnistä uusiksi. Muista kumminkin ladata jo se uusi valmiiksi.
     
  12. nautasika

    nautasika Member

    Liittynyt:
    06.12.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos, nyt toimii
     

Jaa tämä sivu