1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

KOSS The Plug vai SparkPlug?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Latexi 03.11.2006.

  1. Latexi

    Latexi Member

    Liittynyt:
    29.12.2005
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onkos kenelläkään kokemusta kyseisistä napeista, ja onko jompikumpi parempi?
     
  2.  
  3. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Äänenlaatu on aika kuraa, kannattaa jättää kauppaan ja ostaa esim. Philips tai Sony.
     
  4. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Äskeisen viestin jätän huomioimatta...

    Itsellä Kossin SparkPlugit ja erittäin tyytyväinen olen. Normeilla korvanapeilla alkoi korviin sattumaan. Myös äänenlaatu on erilainen, Kosseilla saa bassoa kivasti korostettua, tietysti vielä lisää jos pistää soittimesta ylimääräistä.
    En tiedä mitä edellinen kirjoittaja tarkoittaa Sonyllä tai Philipsillä, valmistajilla kun on malleja noin tuhat. Ehkä hän on tyhmä.
     
  5. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Voi huoh. Et ilmeisesti tajua ainakaan äänenlaadun päälle. Aivan liian bassopainotteinen äänenlaatu, ylä-äänet eivät toistu juuri lainkaan. No joo, kyllä ne muutaman kuukauden meni kun sain uudet napit korviin niin hyllyssä ne ovat lojuneet. Onneksi tulppia on useita, saa paremmin korvaan sopimaan. Tulppia joutuu kostuttamaan jos haluat saada kunnolla kuulumaan ja tulpat pysymään korvissa. Viittasin Philipsiin tai Sonyyn juuri näiden tulppamallien takia, koska yleensä plugeja ollaan ostamassa kun halutaan minimoida ulkoa tulevat äänet. Kerro mulle jos löydät jostain kaupasta tuhat näiden valmistajien "tulppakuulokkeita" :D

    Jos kerran jätit huomioimatta minun viestini, mistä se sinun viimeinen rivisi kertoo? Kannattaa vähän ajatella mistäköhän tässä keskustelussa mahdetaan kysellä. Ei varmasti Sonyn tai Philipsin tuhansista malleista.
     
  6. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itselläni on nuo Spark Plugit ja täytyy sanoa että pirun hyvät kuulokkeet ovat kunhan vaan varustaa Spark Tipeillä..Basso on kieltämättä voimakas mutta ei liian..eli kyllä minä myönteisen suosituksen annan noille omien kuunteluiden perusteella..niinkuin myös ovat antaneet kaverit jotka ovat plugeja testanneet..hyviksi on todettu!

    OT: jos kunnon plugeja aletaan etsimään niin sitten tuosta löytyy ne laadukkaimmat http://www.shure.com/PersonalAudio/Products/Earphones/index.htm
     

Jaa tämä sivu