1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

cool and quaiet ohjelma

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi harkojyr 29.10.2006.

  1. harkojyr

    harkojyr Member

    Liittynyt:
    29.10.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuo on omituinen ohjelma kun se näyttää kokoajan samaa taajuutta ja volttimäärää. Vai onko mahdollista, että amd 3200+ semptron 64 ei ole ohjelman kanssa yhteensopiva? Olen asettanut biosista asetukset päälle mutta ehkä jotain on vielä tekemättä.emolevynä on jokin asuksen (n8v ehkä) Jote neuvoja otetaan suurella kunnioituksella teitä kohtaan oi suuret gurut.) Ja hyvää talven jatkoa kaikille.
     
  2.  
  3. anis82

    anis82 Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    320
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin itselläni lähti toimimaan vasta kun olin asentanut uusimman AMD:n prossuajurin, ja sitte vielä pitää kytkeä ohjauspaneelista virranhallinnasta "vähäinen virranhallinta" päälle. Kun siellä normaalisti on "koti- tai toimistokone" tai jotain sinne päin.

    Näin tehtyäni tiputti kone kellot 990Mhz, kun normaalisti on 2,2MHz.
    Kelloja se tietty nostaa tarvittessa, mutta pelattaessa kannattaa laittaa takaisin "Koti-tai toimistokone" asetus. Mulla ainakin aiheuttaa muuten pientä tahmaa...

    Tässä linkki suoraan Sempronin Cool 'N Quiet-ajuriin:

    http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/utilities/amdcpu.exe
     
    Viimeksi muokattu: 29.10.2006
  4. Rockkis

    Rockkis Member

    Liittynyt:
    27.10.2005
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mene Ohjauspaneeli->Virranhallinta-asetukset ja sieltä sitten Virrankäyttömalliin "Vähäinen virranhallinta", niin pitäs alkaa pelittämään.

    EDIT: Hidas..
     
    Viimeksi muokattu: 29.10.2006

Jaa tämä sivu