1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xoro HSD 400 Plus DivX-soitin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi litte 28.04.2004.

  1. samtron95

    samtron95 Member

    Liittynyt:
    04.08.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on Xoro HSD 311 (poikkeaa Xoron nettisivujen mukaan HSD400 Plussasta vain, ettei siinä ole karaoke-toimintoa, eikä vga-lähtöä ja hieman erilainen design...)

    Päivitin firmwaren tuohon 23.7.2004 ilmestyneeseen, tekstitys on silti yhä hyvin pienikokoista ja keltaista. Näinkö pitääkin olla vai sääkö tekstin muotoa/kokoa/paikkaa muutettua jotenkin (entäs pcssä)?
     
  2.  
  3. Jubu

    Jubu Guest


    Jarkkis: jassoo , vai semmoista. itse en ole saanut maili tiedusteluihin mitään vastausta
     
  4. syylaZ

    syylaZ Guest

    Viittiskö joku kokeilla osaako laite soittaa mpeg1:stä levyltä ilman, että levy on poltettu VCD-muotoon?

    Itselle on vaan kertynyt paljon levyjä millä video on mpeg1:stä.

    P.S. ajattelin tilata laitteen Kitupiikistä, jos se on valmiiksi päivitetty.
     
  5. Akame-San

    Akame-San Member

    Liittynyt:
    01.07.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Laitetta ei mielestäni saa valmiiksi päivitettynä. Päivitys täytyy hoitaa itse. Ainakin mun piti päivittää ite.
     
  6. samtron95

    samtron95 Member

    Liittynyt:
    04.08.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse itselleni vastaten.

    "we can't change the color of subtitles or the size."
    XORO Service Team
    MAS Elektronik AG
    Technically unlimited.

    Kai se on sitten uskottava ja ostettava isompi tv ;)
     
  7. samtron95

    samtron95 Member

    Liittynyt:
    04.08.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuinka soittimella pääsee lukemaan DVD-levylle lisättyjä tiedostoja, esim. kuvia? Soitin aloittaa suoraan DVD-elokuvan toiston, kun juureen pitäisi päästä. Onko ylipäänsä mahdollista?
     
  8. Aisa

    Aisa Member

    Liittynyt:
    12.08.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asia selviää hiljalleen. Koneet postiin ja saksaan , lähetys kuitti kitupiikkiin saksaan. Kun vielä selviäisi kuka maksaa postimaksut ja turhaan poltetun CD-R80 levyn.
     
  9. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep, itsekin tänään postitin soittimen suoraan MAS Elektronikille korjattavaksi.. Kitupiikki maksaa postikulut. Toivottavasti sieltä joskus tulee ehjä soitin takaisin :)
     
  10. Chyrsar

    Chyrsar Member

    Liittynyt:
    13.07.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun soittimessa jäi levykelkka jumiin. Ei suostu avautumaan. Kai tuo menee takuuseen? Tiedustelin Kitupiikiltä, mutta en saanut vielä vastausta.
     
  11. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä varmasti menee takuuseen, jos et sitä ite oo runnonut hajalle ;) Kitupiikin sähköposteihin vastaaminen tuntuu vaan olevan varsin valikoivaa..
     
  12. Shoop

    Shoop Member

    Liittynyt:
    19.08.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Technikdirect toi Xoron kotiin ja odotukset olivat kovat. Paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki tiedostot aukesivat, tekstejä ei löytynyt. DVD-elokuvassa pikselimössöä.

    Firmis päivittyi nätisti CD-RW-levyltä, valikoita tuli lisää ja tekstitiedostotkin löytyvät. Tekstejä ei edelleenkään saa näkyviin, KAIKKI divx/xvid jne leffat hyppivät 10sek kerrallaan eteenpäin (ja jos ei hypi niin pikselihelvetti on taattu) ja DVD-elokuvissa on yhä mössöä.

    Tekisi mieleni huutaa. Lujaa.
     
  13. peterski

    peterski Member

    Liittynyt:
    21.08.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin no täs nyt on kauheeta keskustelua tästä mut emmä saa selville kannattaako tilata.. ELI! Kertokaa selvästi kyllä tai ei että KANNATTAAKO TILATA soitin ja mistä nyt sen tilaan? Nii ja korjaako se firmware-päivitys näitä kaikkia vikoja nyt sit??
     
  14. Jubu

    Jubu Guest


    Peterski.

    jos olet viestiketjua lukenut , niin olet varmaan huomannut , että toisissa koneissa on SE päivitys SE ongelma ... kuten omassanikin , joka lähteee maanantaki kohti saksanmaata
     
  15. peterski

    peterski Member

    Liittynyt:
    21.08.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juu taidanpa valita jonku toisen soittimen ku tässä on ollu nii paljo vikoja
     
  16. eyeTiger

    eyeTiger Regular member

    Liittynyt:
    28.01.2003
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, vikoja tuntuu olevan rajusti Xorossa, vaihka omani toimiikin hyvin.

    Joten jos itse tarviin vantaavanlaita konetta niin tilaan YAMADA DVX 6600 soittimen saksasta, hintaa jotain 71€+postikulut 30€ - esimerkki Atelcon sivuilta.

    Siihen saa teksit .srt muodossa ja .sub tekstit voi muuttaa VobSub ohjelmalla ainakin .srt muotoon.
     
  17. peterski

    peterski Member

    Liittynyt:
    21.08.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitti paljo, saatanpa tilatakki sen..
     
  18. merfin

    merfin Member

    Liittynyt:
    24.08.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei! Pyydän apua, ostin juuri Xoro 400 plus ja mulla on
    28"laajakuva TV, mutta miten saan ne mustat reunat pois, että pystyy käyttää hyväksi toi laajakuva systeemi?
     
  19. eyeTiger

    eyeTiger Regular member

    Liittynyt:
    28.01.2003
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni kesti tovin löytää Xorosta wide asetus - ainoastaan siten toimii että TV TYPE on NTSC asetuksella.
     
  20. lumis

    lumis Member

    Liittynyt:
    26.08.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten on käynnyt noiden Saksaan lähetettyjen Xorojen kanssa? mulla olisi nyt sama tilanne, pitäisi 3kpl Xoroa lähettää huoltoon...syynä se ettei firmis asennu, sekä *.sub:t eivät näy.
     
  21. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä ole käynyt vielä juuri mitenkään. Tosin pari viikkoa sitten lähetin paketin ja nyt Xoron service sivun RMA-Check sanoo että laite on saapunut perille. Joten kunhan korjaavat ja lähettäävät takaisin, niin katellaan tossa kolmen-neljän viikon päästä josko laite ois palautunut korjattuna mulle ;)
     

Jaa tämä sivu