1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Diel Symphony 300 8Gt MP5-soitin, kosketusnäytöllä?(e-ville)

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi dutus 30.03.2009.

  1. Nwn

    Nwn Member

    Liittynyt:
    13.08.2007
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pakko kyllä kehua paikkaa, tai ainakin henkilökuntaa. Sähköposteihin ja kysymyksiin vastataan todella nopeasti, ja asiat hoidetaan todella ammattimaisesti!
     
  2.  
  3. Sawfly

    Sawfly Member

    Liittynyt:
    23.04.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Harmi vain laitteet tuntuu olevan aika surkeassa kunnossa useasti jo heiltä lähtiessään. Parempaa testausta kenties tarvittais?
     
  4. Zombie22

    Zombie22 Member

    Liittynyt:
    28.07.2006
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiinalaista rihkamaa/ongelmajätettä. Mulla näyttö on irti yläkulmasta ja heiluu kun yrittää käyttää kosketusnäyttöä joka ei yleensä tietenkään toimi. En suosittele.

    Onko kukaan palauttanut soitinta hong kongiin? Tuleeko kuluja?
     
    Viimeksi muokattu: 28.04.2009
  5. wadeeh

    wadeeh Member

    Liittynyt:
    20.04.2007
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla ei kelvannu tavallinen kirjekuori postissa piti laittaa jollai maxikirjekuorella makso 7,70€ :(. Mut hyvä on asiakaspalvelu e-villessä tosin sähköposteihin vastataan nopeasti mutta tekevät 8-12 töitä se on vähän huono asia. Aina asia siirtyy päivällä koska en itsekkään pääse tuona aikana koneelle.
     
  6. Sawfly

    Sawfly Member

    Liittynyt:
    23.04.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu mä sendin ton omani takas ku ei toi kuulokeliitäntä tosiaan toiminu niinku piti, 4e makso pistää takas ja uus soitin tuli aikas pikaseen sit sieltä. Kyllä noi ihan ok on jos sen toimivan vaan saa ja aina varmaan kannattaa palauttaa jos ei toimi ;)
     
  7. Crare

    Crare Member

    Liittynyt:
    15.04.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin, laite tuossa tulikin muutamise päivä sitten ja olen päässyt testailemaan.
    Aluksi oli hankalaa saada kosketusnäyttö reagoimaan, mutta kun kalibroin ja vähän jaksoin näprätä, niin alkoi oppia tuon miten se toimii.
    Toinen oli että laitteessa oli akku aika lopuillaan kun sain sen käsiini, joten laite sammuilu vähän väliä jos yritti käynnistää, niin laitoin sen lataukseen vähäksi aikaa.

    Tietokone(jossa vista.business -käyttis) tunnisti laitteen heti ja rupesi asentamaan automaattisesti kun olin kytkeny laitteen kiinni.
    Kappaleet ja videot menivät aika sukkelaan windowsmediaplayerin kautta soittimeen. Muunsi tiedostoja jos oli tarvis.

    katsoin tuossa yhen puolentunnin mittaisen videon. kuva on ihan hyvänlaatuinen ja ei kummemmin pätki. mutta eniten häiritsee näytön heijastavuus. valoisassa tilassa kaikki esineet peilaantuivat näytöstä ja jos kuva oli pimeähköä niin siitä ei tahtonut saada selvää, joten soitin kelpaa enemmän peiliksi kuin kuvaruuduksi.

    Äänitiedostojen kuuntelu hoituu melko helpohkosti. äänen laatu taas mukana tulleilla kuulokkeilla on aika korvia raastava ja sisäänrakennettu kaiutinkaan ei ole parasta luokkaa. mutta kyllä tuota vähän laadukkaammilla kuulokkeilla pystyy ihan kuuntelemaan.

    muistipaikka tosiaan on micro-SD, jota aikaisemmin epäilin.. kortti menee kokonaan laitteen sisään joten tuossa tahtoo vaatia ihan kynsiä taikka kynän päätä jolla se tökätään perille.

    Akunkesto riippuu aika paljolti näytön kirkkaudesta ja mitä laitteella tekee, kuunteleeko videoita sammunneella näytöllä vaiko videoita liikkuvalla kuvalla. Ja eikun aina yöks latailemaan niin aamulla hyvä.

    plussat ja miinukset:

    + halpa
    + toistaa monia teidostomuotoja(videot,äänet,tekstit)
    + tiedostojen selaus(explorer)
    + muistin laajennettavuus
    + kevyt ja pieni hyvä mukaan otettava vaikka bussiin.

    - akun kesto lyhyt
    - akun latausaika pitkä
    - heijastava näyttö, toimii paremmin peilinä
    - kuulokkeet ja sisäinen kaiutin huonolaatuisia
    - huono reagointi kosketukseen välillä, mutta oppii aikanaan.

    Lyhyen matkan(n.30min-1,5h-2h) sopiva laite ajankuluksi.
     
  8. Crare

    Crare Member

    Liittynyt:
    15.04.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    näyttö hajos, tai sekos.
    en kyl ihmettele hintaansa nähden.
     
  9. Sawfly

    Sawfly Member

    Liittynyt:
    23.04.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No sit vaan sendii takas. Mulla ainaki tää masiina toimii hyvin nyt. Akun kesto vaan on edelleenki kiroilun aihe :D
     
  10. kaidec

    kaidec Member

    Liittynyt:
    11.11.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    morjens ittellä ollu muutaman kuun toi 8gigaane ja akku ei ottanu täyttä ei sitte millään mutta kun pari kertaa vetää ihan tyhjäksi niin rupes lataan ja jopa ilmoittamaan että täynnä! epäilen että se näyttö ei ehkä näytä akun todellista tilaa mutta kyllä sillä puolipäivää saa kuunneltua/katottua avileffoja
     
  11. Eme97

    Eme97 Member

    Liittynyt:
    15.05.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kellään kokemuksia? Mikä noista kannattas ostaa Diel Symphony 8gb, Diel Utopia 4gb, Diel rhapsody? Onko tuosta utopiasta kokemuksia onko kamera hyvä? Onko tuossa Rhapsodyssa kosketusnäyttö?
     
  12. jmb_

    jmb_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselle lähti kyseinen laite tulemaan 25.5.2009 eikä ole tullut vieläkään. Sähköpostiin tuli se viesti: Postitettu: 2009-06-03 09:15:05.0 ja sitte siin luki et toimitus aika noin viikon eikä näy (on kulunut 9 päivää)
    ps. pitäiskö tehä jotain asialle ?
     
  13. dutus

    dutus Member

    Liittynyt:
    30.03.2008
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä se sieltä tulee... Välillä ne tulee myöhemmin
     
  14. Naapio

    Naapio Member

    Liittynyt:
    07.04.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla kesti laitteen toimittamisessa 14 työpäivää eli se "noin viikko" saattaa heitellä aika paljon, mutta kyllä se sieltä tulee aivan varmasti.

    Ja voin samaan kertaan lisätä että nyt ollut noin puolitoista kuukautta lähes päivittäisessä käytössä ja tuote toiminut täydellisesti :)
     
  15. jmb_

    jmb_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    KIITOS tiedoista dutus ja naapio
     
  16. jmb_

    jmb_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nonii nythän se tuolta postilaatikosta aamulla löyty... on ollu tähän asti hyvä ,mutta miten tota peliä nimeltä "snakes" pelataa ku oon yrittäny tehä vaikka mitä nii ei tapahdu mitää ??
     
  17. jmb_

    jmb_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin pitikö muuten ton laitten mukana tulla joku asennus pc-levy ?? ku en keksi muuta tapaa saada musaa toho kojeesee (mulla ei siis tullu sitä levyä ,pitäiskö tulla ?)
     
  18. jmb_

    jmb_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eiku hei sain toimii toi usb piuhalla ei voinu laittaa mitään tiedostoja toho dielii mutta kokeilin creativen vastaavaa ni sillähän ne meni saman tie !
     
  19. dutus

    dutus Member

    Liittynyt:
    30.03.2008
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Snakes?

    Minulla ei edes ollut mitään tollaista peliä. Vissiin oma vähän vanhahtava. Heh! Omalla en saa edes käynnistymään mitään peliä, mutta en oikeastaan tuolla tee muuta ku kato elokuvia ja kuuntelen musaa.
    Joten en osaa auttaa... :(

    t: Cedu
     
  20. jmb_

    jmb_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ok ku tekis mieli pelaa mutta vaikka mitä tekisin ni se ei reagoi mitenkää ,, mutta yritetään uudestaa ...
     
  21. suic1de

    suic1de Member

    Liittynyt:
    08.04.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla lakkas yhtenä päivänä näyttö toimimasta, muuten se kyllä toimii että se lataa ja näin mutta se ei ota kosketusta, ei sormella eikä millään muullakaan. pitäiskö se nyt lähettää sinne kiinaan vai mikä nyt olikaa nii takas johonki huoltoo? ja sit tosiaa et se vieläki voi lataa vaikka 10h nii se akku ei mee täytee et se näyttää aina vaa et se latais.
     

Jaa tämä sivu