1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yamada DVX-6700

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi temi 12.12.2004.

  1. Niewitch+

    Niewitch+ Guest

    Ei täyttä varmuutta. Mutta luulisin että soittaa ok, koska itse kokeillut yli 100 leffaa uutta ja vanhaa, eikä ole koskaan ollut muuta kuin packet bitstream ja div3 slow motion open dml, nykimis ongelmia.
     
  2.  
  3. Niewitch+

    Niewitch+ Guest

    Tämä ei ole toiminut minulla, eikä tuntemillani, ainoastaan sarjakaapelilla sai henkiin.
     
  4. kestis

    kestis Member

    Liittynyt:
    16.02.2005
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kylläpä kestää kauan sen Yamadan saaminen. Tilasin 28.4. Indesolista maksaen sen etukäteen. Ensi viikolla jo kuumemma pitäisi tulla.

    Myyvät tavaraa, jota ei ole varastossa.

    Kattoo nyt! Kyllä kai siihen pitää heti yrittää sitä päivitystä? Korvaakohan takuu, jos laite menee päivitysyrityksestä jumiin?
    ___________________________________________________
    Nyt on 20.5. eikä laitetta ole vieläkään näkynyt!
    ___________________________________________________
    Nyt on maanantai 6.6. ja jo viime viikon tiistaina hemmo lähetti viestin, että kohta se tulee... Ei vaan näy!
    ___________________________________________________
    No tänään 17.6.2005 oli paketti viimein postista noudettavissa.
    6 viikon toimitusaika Indesolissa. Piti ottaa 4 kertaa yhteyttäkin (c;
     
    Viimeksi muokattu: 17.06.2005
  5. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Luulisin, että ei korvaa. Päivitys kyllä onnistuu jos noudattaa ohjeita ja valitsee oikean firmwaren. Jos soitin jostain syystä jumiutuu (mikä on harvinaista), on se mahdolllista pelastaa datakaapelin avulla. Kaapeliksi käy matkapuhelimen datakaapeli (sarjaporttiin liitettävä)
     
    Viimeksi muokattu: 15.05.2005
  6. Sonic_74

    Sonic_74 Member

    Liittynyt:
    14.05.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla meni kanssa jumiin dvx6700 soitin. Piuhalle ois tarvetta enkä jaksais alkaa itse tekemään sitä. Niewitch+ miten ois?
     
  7. Niewitch+

    Niewitch+ Guest

    ....
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.05.2005
  8. rscossu

    rscossu Guest

    Moro kaikille. Voisko joku tai Niewitch+ vielä tarkentaa ton firmwaren, eli mikä niistä pitää lataa ja polttaa levylle. Oon aika newbie näissä, tosin sen ekanpäivityksen sain laiteltuu mikä koski kelauksia ym. aikanaan. Kun kävin tuolla osoitteessa jonka Niewitch+ kertoi niin en uskalla laittaa jos tulee otettua väärä ja kone jumahtaa niin menee sormi vieläkin syvemmälle suuhun. Ja pitikös se rar tiedosto purkaa ennekö polttaa levylle? Kiitoksia jo etukäteen.
     
  9. dadda73

    dadda73 Guest

    Moro
    Millä (toimivalla... tällä hetkellä soitin kuollut) firmillä saadaan .srt subit toimimaan?
     
  10. Niewitch+

    Niewitch+ Guest

    srt tekstit pitäisi toimia vakionakin hyvin, jopa paremmin kuin sub tekstitykset
     
  11. kestis

    kestis Member

    Liittynyt:
    16.02.2005
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimein sain Yamada 6700-värkkini indesolista. Nopea toimitus: 6 viikkoa (c;

    Pikakelauksella jäi ääni kelaantumatta.
    Heti testasin päivitystä, ja kokeilin ensin jotain NewAge_V1-versiota, mutta siinä kuva oli kovin nykiväinen divx-leffaa katsellessa. Otin sitten seuraavan linkin päivityksen:
    ftp://150.208.177.20/Yamada6700_NewAge_v3_Type_B__CP1252_mod2.rar%20
    Tämä toimii paremmin, mutta divx-leffan kuva hieman nykii edelleen, mutta harvemmassa tahdissa. Sen huomaa lähinnä kun koko kuva vierii hitaasti puolelta toiselle.
    En uskaltaisi moneen kertaan testailla noita päivityksiä, (vaikka nämä 2 onnistuivatkin ohjeidenne mukaan hienosti) joten onko tähän nykimisominaisuuteen jotain korjausjippoa tai parempaa firmware-päivitystä?

     
  12. alim

    alim Member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yamada 6700 kuoli, olisko joku kiinnostutnu pientä korvausta vastaan tekee data-kaapelin.
     
  13. rscossu

    rscossu Guest

    Kun ei ketään kiinnostunu auttaan niin koitin sit (riskillä) ite ja onneks oli oikea päivitys ohjelma, eli :New Age`s Orginal v3 Type B CP1252, jonka jälkeen puretaan rar ja ISO tiedosto poltetaan imageksi cd:lle ja levykoneeseen (dvd soittimeen) -> kysyy päivitetäänkö johon play nappia = kyllä, sit kun kone antaa levyn ulos niin odottaa niin kauan etta automaattisesti levykelkka menee kiinni ja sit virrat pois ja takaisin päälle niin homma valmis ja kone pelaa kun ajatus tekstityksineen (ainakin itellä).
     
  14. jonezy82

    jonezy82 Member

    Liittynyt:
    08.08.2003
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saako tässä soittimessa DTS-äänet dekoodattua 5.1 analog outputtiin?
    Ja onko siihen jo asiallista FW:tä?
     
  15. Masta-J

    Masta-J Member

    Liittynyt:
    28.04.2005
    Viestejä:
    58
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko New Agelta tullu jo firmis jossa toimii myös tuo packet bitstream?Tarkotan tätä versiota jossa saa ite valita tekstit...

    Lähinnä mulla on ongelmana et noi uudet leffat nykii jonku verran enkä tiedä muuta mistä se vois johtuu ku tosta, vai?
     
    Viimeksi muokattu: 10.08.2005
  16. da_only

    da_only Member

    Liittynyt:
    14.08.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mä ostin ProCaster 002, 3 päivää sitten verkkokauppasta ja nyt ajatellin että kannattaako mun palauttaa se takaisin ja ostaa tämä yamada dvx-6700??
     
  17. Crazax

    Crazax Guest

    Siis APUA!!!!!!!


    Kun tämän viestiketjun kahlaa läpi, niin sen jälkeen ei meikäläinen uskalla enää edes *harkita* Yamadan Firmwaren päivittelyä.

    Osaako joku sano mahdollisimman selkeäasti, ja yksiseslitteisesti seuraavan : Mikä on todennäköisimmin parhaiten toimiva saatavissa oleva firmare-päivitys Yamadan 6700-malliin, jonki täysi urvelokin osaa laittaa toimimaan? Omassani on edelleen tehdasfirmis, joka sekoaa kelauksiin, ja syö teksteistä paloja.

    Kiitos!
     
  18. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aika riskialtis on tuo päivitys. En osaa sanoa mikä päivitys on turvallisin. Ehkä ongelma onkin soittimen sisässä olevassa firmwaressa, joka hoitaa pävityksen
     
  19. kestis

    kestis Member

    Liittynyt:
    16.02.2005
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    http://www.my-yamada.co.uk/phpBB/viewforum.php?f=17&sid=cd766410587c24ef342a541f1a2f2796

    Kovasti juttua Yamadasta tuolla saitilla. Niin.... Joku _saattaa_ mennä pieleen firmwarea päivitellessä, joten siinä hommassa kannattaa olla ainakin tarkkana, että käyttää varmasti ainakin oikeaan koneeseen tarkoitettua firmistä. Itse kokeilin heti uutena paria Newage v1, V3b ja jätin koneeseen V3a-version. Tällä on toiminut kaikki mihin laitetta tarvitsen.
     
  20. rscossu

    rscossu Guest

    Crazax, laita toi minkä edellisellä sivulla oon maininnu, sillä toimii hyvin.
     
  21. Masta-J

    Masta-J Member

    Liittynyt:
    28.04.2005
    Viestejä:
    58
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toimiiko tossa Hej456 v4a firmiksessä packet bitstream myös? Tota manua luin ja siin sanottii et tekstien lataus tomii, mut ainoastaan originaalissa luki et packet bitstream löytyy. Löytyykö tosta modatusta?
     

Jaa tämä sivu