Koskapa verkkokaupassa nuo ovat melkein täsmälleen saman hintaisia, truepower kyllä vaikuttaa paperilla tehokkaammalta, 19A per 12V. Hiljaisuus ei sinäänsä kiinnosta, vaan että se kestäisi mahdollisimman monta laitepäivitystä, siksi tuo ero tehossa kiinnostaa. Arvelisin että NeoHe:n hyötysyhde olisi hieman suurempi pienemmästä tuulettimesta päätellen, se on varmaan yksi syy miksi nimellisesti tehokkaampi on saman hintainen.
Samaa linjaa täälläkin, jaa niin mullahan on jo tommonen. Todella pieni lämmöntuotto ja hiljaisin mitä olen kuullut/ei juuri kuule. Ps. Passiivisia en ole kuunnellut.
Kyllä mulla ainakin näytönohjaimen ja kotelotuulettimet kuuluvat paremmin, itse asiassa kuten mainittua ei kuulu yhtään. NeoHE:lle ääni.
ääni myös neohelle itellä kylläki 430w-malli mutta testissä siitä irtos 560w, että kyllä laatua löytyy. Vois sanoo että äänetön. edit: se vaikka molemmissa ois kyltti että 15A-> se ratkaisee kummassa on laadukkaammat komponentit! eli mullakin on tässä powerissa "vaan" 16A,mutta ei se teho lopu silti kesken, vaikka tunkisin minkä näyttiksen ja prossun tänne. LAATU RATKAISEE, EI LAPUT!