1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

tap tiedostot

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi mK0z 07.09.2006.

  1. mK0z

    mK0z Regular member

    Liittynyt:
    07.09.2006
    Viestejä:
    147
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei.
    Omistan TF5100PVR Masterpiece t.
    Olen aika uusi näissä digiboksi asioissa ja tarvitsisin tietoa hieman tap tiedostoista.
    Mistä tap tiedostoista olisi minulle eniten hyötyä ja miten ne saa toimimaan (jos jotain linkkei sais:)).
    Olisi kiva tietää myös pystyykö koneelta kopioimaan jotain mpg avi tiedostoi ja katsoa niitä telkkarista.
    entäs onko muita jänniä pelejä tehty tohon boxiin.
    Kiitos ajastanne :)
     
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jag's epg on ihan ehdoton. Löytyy täältä sijalta 12:
    http://tapworld.eu.tt/

    Siellä on kyllä kaikkea muutakin kivaa. Itse en ole muuta tarvinnut kuin tuon yhden. Siinä on mm. nauhoitus hakusanan perusteella. Ts. ohjelma etsii epg:stä hakusanalla ohjelmaa halutuilta kanavilta ja pistää nauhoitukseen. Minulla se on tähän mennessä toiminut täydellisesti.

    Tässä kattava opas tuon boksin käyttöön:
    http://fi.wikibooks.org/wiki/Topfield_TF5X00

    Ei ole. Ne pitää muuttaa projectx:llä topfieldin .rec -muotoon. Ohjeet löytyy tuosta edellisestä linkistä.
     
  4. mK0z

    mK0z Regular member

    Liittynyt:
    07.09.2006
    Viestejä:
    147
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitos paljon viestistä.
    Mites tuo jags epgn saa toimimaan. en ole tosin viel ehtinyt yrittää mitää mutta hain kyl jo noi tuohon valmiiksi (muutenkin pc:n ja olohuoneen matka on sen verran ettei jaksais alkaa testaa ja ramppaa ees taas :D).
    Onko kellään tietoa tuosta mp3 jukebox tapist.. onko hyvä ja toimiva? saako helposti otettua kaikki 3000 biisiä eri hakemistoista playlistiin helposti? ja onko esim suffle komento jne. :D
     

Jaa tämä sivu