1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Baldur's Gate 2 Throne of Bhaal

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi willie55 01.08.2006.

  1. willie55

    willie55 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ku tein alussa maagin nii en voinu taikoo siel vankilas enkä voinu viel siel kaupungissakaan taikoo ja haluisin tietää pitääks mun tehä joku juttu et voisin taikoo vai pitääks mun mennä vain juonen peräs
     
  2.  
  3. DoctorS

    DoctorS Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2005
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös ne jottain siinä alussa höpise, että senkaupungin alueella ei voi taikoa. En muista tarkemmin, kun pelasin viimeks joskus monta vuotta sitten, mutta juoneen se kuuluu, ettei alussa voi taikoa.
     
  4. Spion^

    Spion^ Member

    Liittynyt:
    19.03.2005
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voit ostaa taikomisluvan Government Districtistä sieltä suuresta hallista missä Irenicus ja Imoenkin ovat ekana kunnes maagit käskevät heidät spellholdiin. Taikomislupa taisi maksaa muutaman tuhannen kultarahan verran.
     
  5. Spion^

    Spion^ Member

    Liittynyt:
    19.03.2005
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Varmistin vielä rakennuksen nimen. Siis Council of Six Building:sta saat taikomisluvan, juttelet niille tyypeille sisällä.
     
  6. willie55

    willie55 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mul tuli sellane ongelma et mun pitäis päästä yhteen taloon, mut oon onnistunu hankkii sinne vartijat ja ne hyökkää muhun heti ku meen sinne sisälle. pystynksmä tekee jotain vai pitääks mun jättää se tehtävä pois
     
    Viimeksi muokattu: 05.08.2006

Jaa tämä sivu