moro... Täss nyt sit lähtee 24 faneille oma ketju onko ketään joka tietäisi 24 kausi dvd.tä, 24 pelejä, ja ym. fani tavaraa?? Linkit ja pelit ja dvd.t, kuvat ja näytönsäästäjät. Kaikki tieto voima JASKASTA on tervetullut. Aloitan itse. *et alota latausjutuillas* APUA.. Kiitos
24 on tv-sarja jonka voit saada omaks [bold]ostamalla[/bold] dvdboxin ei sitä netissä myydä, ja ilmaseks et laillisesti saa. jätetään auki noita kausi-dvd:iden ostopaikkoja jne. fanijuttuja varten.. mut editoin vähän
Voin sanoo että 5. tuotantokausi on tähän mennessä paras. Jack on vaan vitun kova siinä, samoin Aaron Pierce ja Mike Novick.
törkeetä. suomi on vapaa maa, tai ainaki luulin.. ja toisaalta mua pännii ku porukka kattelee jo 5 kauden loppua 24.sta ja mä näin vast alun... mist sen dvd.n saa ostettua? ( niinku suomalaisill teksteill ) Ja mä oon kiireinen en jaksa aina jotai sääntöjä lukee, vaiks luinki ny sit... kai. *edit by Jannejt*
kimbe13:lla on nyt 2 päivää aikaa perehtyä sääntöihin. ei yhteystietoja ja laittomien juttujen kyselyitä foorumiin.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/318054 kuten V-kos jo mainitsi niin aiheesta on keskustelua tuolla. tarvitseeko aiheesta jatkaa enää täällä ?