1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Gaim

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi dOnki 14.06.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. dOnki

    dOnki Regular member

    Liittynyt:
    07.09.2005
    Viestejä:
    138
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    elikkäs kaikki linux heput ainakin tietää tän ohjelman ja toivottavasti moni windows käyttäjäkin tätä ohjelmaa käyttää. mutta joo asiaan elikkäs mulla on ongelma. kun ennen vanhaan minä hupsu käytin tuota msn messengeriä. sitten koin valaistuksen ja aloin käyttää gaimia. mutta tässä se ongelma tuleekin. elikkäs yritän vaihtaa gaimista aliakseni joksikin toiseksi mutta se ei toimi vaan nicknameksi jääkin tuo messengeriin asettamani nimi. eihän tässä mitään voinhan minä aina sen tuolta messengeristä vaihtaa mutta häiritsee vain olla riippuvainen tuosta microsoftin romuohjelmasta. tietääkö joku tähän ongelmaan ratkaisua ja jos tietää niin voisitko ystävällisesti kertoa siitä minullekkkin..

    joo ongelma ratkes...

    tarinan opetus:
    kantsii aina lukea faq ohjelman sivuilta niin ei täyty nää keskustelupalstat niin nopeesti...
     
    Viimeksi muokattu: 14.06.2006
  2.  
  3. hanMIES85

    hanMIES85 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2006
    Viestejä:
    222
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    taas näitä "ilkeä paska microsoft" juttuja itse käytän messengeriä ehkä voisit valaista miksi se on "romuohjelma"
     
  4. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    ja se taas menisi pahasti offtopic, tee oma ketju ni ei tuu tappeluu tästä :p
    hyvä kun selvis lukemalla faq ;)

    lukittu.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu