1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Daxter

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi inbox 05.06.2006.

  1. inbox

    inbox Member

    Liittynyt:
    30.08.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. nicky1

    nicky1 Member

    Liittynyt:
    03.04.2005
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    plääh!
     
  4. Datamies

    Datamies Guest

    daxter on huippu-peli.oon kyl pääsy vast 61% läpi ku oon jumiutunut yhteen kohtaan...perhana!!!!!!
     
  5. DaHandy

    DaHandy Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2005
    Viestejä:
    134
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun nyt sais sen ison devhookilla toimimaan...
     
  6. Hermunen

    Hermunen Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä olen jumittunut kohtaan 75 % pelattuna. Se loppuvastus tossa kohdin peliä on ihan ylitsepääsemätön. En ole pariin viikkoon edes pelannut, kun en millään saa listittyä sitä ötökkää. Oisko vinkkejä miten sen sais listittyä ja pääsis pelissä eteenpäin?
     
  7. nokandu

    nokandu Guest

    Heh ehkä päävastuksista voisi luopua ja kehitää joku vastaava loppuhuipennukseksi peleihin. Itse hajoilin kllzonessa kun siinä tuli nelijalkainen robotti vastaan, pelasin 3 päivää yhtä kohtaa. Ja sitten että pääsi siihen kohtaan piti pelata yksi taso aina uudestaan, ei tehnyt mieli välillä tehdä muuta psp:llä.
     
  8. Datamies

    Datamies Guest

    itse vedin daxterin lopparin läpi parissa päivässä....vinkkinä voisi olla että koita hyppiä mahdollisimman paljon....se on 3 osainen...viimeinen osa on jo huomattavasti helpompi...lopuksi kun olet päässyt pelin läpi se käy niin tylsäksi ettei uudelleen peluu voisi vähempää kiinnostaa... :/
     
  9. Hermunen

    Hermunen Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jipii, sain tänään nakutettua läpi ton loppuvastuksen. :D Menikin pari kuukautta pelaamatta. En nyt oikein tiedä, että loppuiko peli, kun jonkinlaiset loputekstit näytössä kyllä alkoivat pyörimään, mutta silti väliaikatieto ruutu näyttää, että 78 % pelattuna. O_0

    Mua on alkanut himottaan hankkia Pleikka kakkonen, kun tolle PSP:lle tuntuu ilmestyvän niin hitaasti hyviä pelejä, että hermot menee. Tai sitten pitäisi vaihtoehtoisesti opetella tykkäilemään myös auto, urheilu- ja räiskintäpeleistä, kun niitä tuntuu piisaavaan PSP:lle, mutta hyvät tasohyppelypelit ovat kiven alla..
     
  10. di3go

    di3go Member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vinkkiä kehiin: oon pelannu 40% ja oon sellases paikas missä on niitä jää paloja mitä pitää sulatella yms. En tajua miten pääsen sinne ylös 'ulokkeelle'. Kiitos etu käteen jos joku tuosta jotain tajusi =)
     
  11. Datamies

    Datamies Guest

    luulenpa että tarkoitat fish cannerya....pirun ärsyttävä kenttä.sun pitää hyppiä sellasten isojen jääpalojen päällä ja sulattaa niitä sen verran et pääset niiden päälle. enpä pysty oikeen paremmin neuvoon.
     
  12. Atte_Boy

    Atte_Boy Guest

    Tiedättekö Miten Pääsisi sen Daxterin Lentävän Ison Sirkka Vastuksen
    se On ärsyttävä pääsen siihen asti kun semenee seinille Imemään jotain
    ja päästää pepusta jotain punaisia lentäviä ötököitä olen tappanut niitä
    Varmaan 100 keralla enkä tiedä miten sen voisi tappaa kun se lentää kokoajan seinille Jos voitte auttaa niin voitteko kirjoittaa miten
    sen pääsee nopeasti :)
     
  13. Datamies

    Datamies Guest

    sun pitää ampuu sitä sil yliääni aseel tai liekinheittimel.
     
  14. Hermunen

    Hermunen Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä olen nakuttanut nyt daxteria joka päivä, kun haluttaisi saada se 1000 kerättyä pääsiäismunaa täyteen, vaikka pelin olenkin jo läpi päässyt. 819 munaa on nyt kerättynä. Tylsää vain kiertää kenttiä, jotka on jo kertaalleen pelannut läpi. Ja kysymyskin olisi. City Streetsillä on yhden katoksen päällä iso kasa munia jemmassa, mutta en käsitä, kuinka ihmeessä ne sieltä saa kerättyä, kun sinne ei pääse hyppäämään/lentämään mitenkään?
     

Jaa tämä sivu