1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Red hot chili peppers

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi karpanen 13.05.2006.

  1. karpanen

    karpanen Member

    Liittynyt:
    13.05.2006
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mä on aivan sekasin red hot chili peppersin stadium arcadium levyn biiseistä, mitä mieltä te ootte
     
  2.  
  3. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    1 RHCP:n p*askimmista levyistä - äijät tulossa vanhoiksi, meno hävinnyt, jossain "Dani California" ja "Storm in a teacup" biiseissä on jotain vanhaa toivoa vielä jäljellä...

    Itse olen "vanhanlinjan" RCHP kuuntelijoita - joitain tyyliin: Uplift Mofo Party Plan, Mother's Milk etc. Periaatteessa siis Blood Sugar Sex Magik (viimeisin TODELLA hyvä levy IMO) ja sitä ennnen julkaistut.

    Et sillai....
     
    Viimeksi muokattu: 13.05.2006
  4. karpanen

    karpanen Member

    Liittynyt:
    13.05.2006
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kullakin oma makunsa, en ole kyllä edes perehtynyt paljoa aiempiin tuotoksiin joten en ala kiistelemään
     
    Viimeksi muokattu: 13.05.2006
  5. tycc

    tycc Member

    Liittynyt:
    16.05.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    microbin kanssa samaa mieltä siitä että vanhemmat ovat parempia. mutta kyllä uudempiakin biisejä on minun top kymppiin päässyt.
    mutta eipä kai tämäkään bändi pysty ainiaan tuottamaan sitä omanlaista musiikkiaan. parikymmentä vuotta on kuitenkin jo saanut sellaista tehtyä hyvällä menestyksellä. kaipa ne säveletkin maailmasta joskus loppuvat.
     
  6. Sycret

    Sycret Regular member

    Liittynyt:
    28.01.2006
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vanhat ja uudet on molemmat hyviä.. oon kuunnellu vanhoi liian paljo joten uudet on nyt mun mielest ehkä vähän parempii. mut kyl red hot chili peppers on aina osannu tehdä hyvää musaa ja tekee vieläkin.
     
    Viimeksi muokattu: 17.06.2006
  7. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Se Dani California on ihan jees
    Oonko muuten väärässä vai miten musta tuntuu että kalifornia liittyy aika moneen niiden biisiin? :>
     
  8. Playeri

    Playeri Regular member

    Liittynyt:
    11.12.2005
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei muita hyvii biisei kun Dani California.Oma mielipide
     
  9. viltsu11

    viltsu11 Regular member

    Liittynyt:
    21.02.2005
    Viestejä:
    268
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    lukekaa anthonyn(laulaja)kirjottama kirja red hot chili peppers,ni tietoa saa musiikin muutosten syistä ja muutenkin suosittelen
     
  10. Sycret

    Sycret Regular member

    Liittynyt:
    28.01.2006
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    dani california on sen tyypin nimi joka kidnappas anthonyn siinä by the way videossa :D
     
  11. spertti

    spertti Active member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    1,222
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse olen sen ikäinen, että aloin kyseistä bändiä fanittamaan vasta joskus teininä Blood Sugar Sex Magic levyn aikoihin. Täytyy kyllä sanoa, että noista ajoista on otettu takapakkia oikein kunnolla. Ihme hempeilyä nämä uudet levyt, ja todella vähissä ovat biisit jotaka itselle kolahtavat. Toki kaikki levyt on hommattu, mutta jotenkin tuntuu kuin kundeilta olisi ideat lopussa. Toki tuossa välissä ehti olla jopa paskempiakin levyjä.

    Mutta itselle vieläkin ne ykköslevyt ovat Mother´s Milk, ja Blood Sugar Sex Magic, joista kuitenkin túo jälkimmäinen on SE juttu.
     
  12. Aphe

    Aphe Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2006
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    RHCP:n tuotantoon aloin tutustumaan joskus One Hot Minuten aikaan ja nykyään kaikki levyt löytyy hyllystä. Jokaisessa levyssä on mielestäni omalla tavallaan erittäin hyviä juttuja. Tottahan se on, että Red Hot Chili Peppersin "meno" on hiipunut kohti näitä uudempia levyjä kuin aasin häntä, mutta tilalle tätä menoa on tullut korvaamaan taito, mitä löytyy muuten aika rutkasti (basistina basistin silmin tarkastelen erityisesti basistia). Musiikki muuttuu, mutta silti jokaiselta levyltä löytyy se RHCPmainen tyyli. Ei voi muutakun kehua jokaista levyä. Harva bändi onnistuu tekemään jokseenkin jokaisesta tekemästään levystä äärettömän hienoja kokonaisuuksia. Kyllä Kalifornian kaverit osaavat.
     
  13. Nia_

    Nia_ Member

    Liittynyt:
    01.09.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama vika, mutta oikeastaan olen ihan hulluna niiden jokaiseen levyyn. Minun täytyy kyllä olla Sycretin kanssa eri mieltä, Dani California on tyttö joka mainitaan By The Wayn lyyrikoissa ja myöskin Californication...ja minun mielestä ne mainitsee tytön myös kappaleessa My Friends: I heard a little girl, and what she said was something beatifull...
    Nelosen haastattelussa Anthony ainakin mainitsi tuon By The Wayn ja Californicationin.
     
  14. Aphe

    Aphe Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2006
    Viestejä:
    109
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Komppaan Niaa :)
     
  15. Aapp_

    Aapp_ Guest

    En kovin erityisemmin pidä tuollaisista. Mutta kuten joku sanoi "äijät tulossa vanhoiksi, meno hävinnyt," Niin ei se vanhuus sitä tee.

    Fanitan itse Iron Maidenia täysillä.
    Ja maidenin jätkät on jo aika vanhoja jos ajatellaan että bändi perustettiin jo 70 luvulla? Juuri nyt on tullut uusi levykin ja se on todella mahtava. Joten, ei vanhuus huononna. ;)
     
  16. Nia_

    Nia_ Member

    Liittynyt:
    01.09.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen aphelle muuten kateellinen noista kaikista levyista...mul löytyy vain kahdeksan kappaletta... ja ei ne vanhoja ole..!!!
     

Jaa tämä sivu