1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

The Godfather

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi JougaWeb 22.04.2006.

  1. JougaWeb

    JougaWeb Guest

    Keillä kaikilla ko. peli on ja mitä ootte mieltä, itte sen ostin n. viikko sitten ja omasta mielestä se on erittäin hyvä sekoitus Mafia ja GTA peleistä.
     
  2.  
  3. TuukkaZ

    TuukkaZ Guest

    Kyllä se ihan hyvä peli on semmonen vanha mafia peli, ne ovat niitä kivoimpia. :) mutta on kyllä parempiakin pelajä olemassa.
     
  4. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Onko se peli verrattavissa vanhaan kunnon Mafiaan? Nimittäin itellä olis vähän kiinnostusta siihen peliin.
     
  5. JougaWeb

    JougaWeb Guest

    Mun mielestä se on vähän niinkun Mafia mutta ainakin kartta on otettu GTA:sta.
     
  6. kaiasp

    kaiasp Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    616
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muistuttaa kyllä kumpaakin mainittua aika lailla.Mutta,tosi hyvä peli.Aika raaka kuitenkin,ei ihan lapsille.
     
  7. henkka90

    henkka90 Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2005
    Viestejä:
    231
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    gta on parempi
     
  8. TuukkaZ

    TuukkaZ Guest

    @henkka90

    Riippuu vähän että mikä gta versio. ;)
     
  9. miige

    miige Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2005
    Viestejä:
    251
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mun mielestä mahtava peli! tosiaan samanlainen on kun gta mutta ihmisten hakkaaminen ei oo ikinä ollu näin kivaa :D kannattaa ehdottomasti kokeilla!
     
  10. mettala

    mettala Regular member

    Liittynyt:
    01.02.2005
    Viestejä:
    345
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vähä on lattee peruspeli ja godfatherin lisenssiä ei oo musta ainakaa hyödynnetty tarpeeks
     
  11. N1X3

    N1X3 Guest

    Mun mielestä se on ainakin ihan hyvä
     
  12. jaska2

    jaska2 Member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ihan hyvä peli vaikka kyllästyttää se kun joutuu niin pitkiä matkoja ajamaan paikasta toiseen hitaalla autolla,se vie julmetusti aikaa

    8/10 nice work EA Lol
     
  13. juhaerik

    juhaerik Regular member

    Liittynyt:
    25.09.2004
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvin paljon kyllä muistuttaa Mafiaa ja Gta Vice Cityä mutta kyllähän tuota pelaa.

     
  14. RaymondX

    RaymondX Member

    Liittynyt:
    12.02.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mafiassa sentään oli sen hepun mukana aina joku auttaamassa ja GTA: San Andreaksessa sai otettu ison lauman heppuja apuun. Mutta miks ihmeessä Godfatherissa joutuu tekee kaiken yksin vaikka olisit miten isopomo. Ei oikee tunnu siltä että ylenisi pomoksi niiku esim Mafias tai GTA:ssa...Mutta kyllä sitä pelaa, huonompiakin pelejä pelannut.
     
  15. rikhardo

    rikhardo Regular member

    Liittynyt:
    24.11.2005
    Viestejä:
    277
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Peli on erittäin hyvin tälläista mafia elämää kuvaava.
    Itse olen hommannut pelin,eikä kylmäksi ole jättänyt.
     
  16. TheNaatti

    TheNaatti Member

    Liittynyt:
    25.08.2005
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Omistan jokaisen GTA:n LCS:ää lukuunottamatta ja nyt testasin sekä Mafiaa että The Godfatheria. Etenkin Mafia oli erittäin tylsä, GF taas turhan outo :D Ei siis purenut kumpikaan minuun. GTA rlz!
     
  17. Kremo

    Kremo Guest

    Joo mun mielestä siinä on otettu aika piilottelematta osa-alueita molemmista, Mafiasta ja GTA-sta. Itse aloitin kanssa pelaamaan Godfatheria, mielestäni se on erittäin onnistunut peli ja minuun uppoaa tollatteet vanhat gangsteripelit.

    GTA:sta: Tallennukset vaan safehouseissa, ukkoa saa pukea miten haluaa---> vaatteet joutuu ostamaan. Ja se kun tekee jotain rikoksia niin tulle poliisin "badge" merkkejä sinne kartan viereen.

    Mafiasta: Gangsterimeininki, vanhat autot, aseet(osittain)...

    Hyvä keksintö tohon peliin on se, että aseita voi käydä ostamassa "pimeästi" joltain hepuilta (jotka löytyy kartalta). Ja sitten se, että korruptoituneita poliiseja voi lahjoa, jolloinka he katsovat muualle kun teet pahoja :D Ja sekin, etää pelissä on ns. sivutehtäviä mitä voi hankkia vaan menemällä puhumaan jollekkin gangstereille.

    Miinusta varmasti se, että aseen kanssa juokseminen ja tähtääminen samanaikaisesti on miltei mahdotonta (siksi varmaankin pelissä on mahdollista lukita vihollinen tähtäimeen).

    Plussaa on ehdottoman hienosti toteutetut "execution" tappotavat nyrkkitappelussa tahi aseen kanssa. Muutenkin tappeleminen on tehty hienosti.
     
  18. Teleet

    Teleet Guest

    Helmo!

    *ketään ei kiinnosta mistä olet pelisi hankkinut*

    t:pkaksp

    Jotenka siis ownaan cs:s 24/7


    HOPPALOOMO KERMA HESSU HOOPO!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.05.2006
  19. Kremo

    Kremo Guest

    Oon pelannu Godfatherin kohta läpi, ja voin sanoa, että se on todellä fängpöng peli. Ostamisen arvoinen siis. Olen pelannut sitä nyt noin 10 h ja olen jo The Don. Enää pitää kiristää paria kauppiasta.

    Ei tosta Teleestä kannata välittää, se on yks mun häiriintynyt tuttu joka luulee, että mua haittaa kun se kirjottaa tollasia.
     
  20. Sammann

    Sammann Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2006
    Viestejä:
    275
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan The Godfather ihan pelaamisen arvoinen peli!
    Plussia on kyllä paljon, mutta on pari miinustakin!
    Miinukset imo:

    Lyhyys (Pelin juoni lysähtää mielestäni melko nopsaa ja jäljelle jää pelkkiä mafia sotia..)

    Tylsyys (kaikki mestat samalla pohjalla eli kaikki leipomot/varastot samanlaiset, tylsää myös ottaa haltuun n.300 mestaa jotta peli 100% läpi.)

    muuten peli todella hyvää tasoa! eli suosittelen testaamaan.
    (Vanhempien koneiden omistajien ei kannata myöskään pelätä sigun 2koneella peli pyörii sulavasti 800x600 kaikilla höysteillä 2x & 4x antit)
     
  21. Kremo

    Kremo Guest

    Totta Samman.

    Pelin juoni on kyllä hyvä, mutta sen pääsee ihan liian nopeasti läpi.
    Minullakaan ei ole enää juuri muuta tehtävää kun ottaa haltuun kaikki kaupat yms. varastot. Todella varastot ja kaikki kaupat on ikävä kyllä ihan saman näköisiä.

    Hauska puoli tuossa pelissä on sama kun monissa GTA - peleissä: Jos ei jaksa tehdä tehtäviä, voi alkaa riehua ja ampua siviilejä :D

    Antaisin pelille 8½ / 10 , jos ei etsi sellaista peliä joka on ihan himo pitkä.
     

Jaa tämä sivu