Keillä kaikilla ko. peli on ja mitä ootte mieltä, itte sen ostin n. viikko sitten ja omasta mielestä se on erittäin hyvä sekoitus Mafia ja GTA peleistä.
Kyllä se ihan hyvä peli on semmonen vanha mafia peli, ne ovat niitä kivoimpia. mutta on kyllä parempiakin pelajä olemassa.
Onko se peli verrattavissa vanhaan kunnon Mafiaan? Nimittäin itellä olis vähän kiinnostusta siihen peliin.
Muistuttaa kyllä kumpaakin mainittua aika lailla.Mutta,tosi hyvä peli.Aika raaka kuitenkin,ei ihan lapsille.
mun mielestä mahtava peli! tosiaan samanlainen on kun gta mutta ihmisten hakkaaminen ei oo ikinä ollu näin kivaa kannattaa ehdottomasti kokeilla!
ihan hyvä peli vaikka kyllästyttää se kun joutuu niin pitkiä matkoja ajamaan paikasta toiseen hitaalla autolla,se vie julmetusti aikaa 8/10 nice work EA Lol
Mafiassa sentään oli sen hepun mukana aina joku auttaamassa ja GTA: San Andreaksessa sai otettu ison lauman heppuja apuun. Mutta miks ihmeessä Godfatherissa joutuu tekee kaiken yksin vaikka olisit miten isopomo. Ei oikee tunnu siltä että ylenisi pomoksi niiku esim Mafias tai GTA:ssa...Mutta kyllä sitä pelaa, huonompiakin pelejä pelannut.
Peli on erittäin hyvin tälläista mafia elämää kuvaava. Itse olen hommannut pelin,eikä kylmäksi ole jättänyt.
Omistan jokaisen GTA:n LCS:ää lukuunottamatta ja nyt testasin sekä Mafiaa että The Godfatheria. Etenkin Mafia oli erittäin tylsä, GF taas turhan outo Ei siis purenut kumpikaan minuun. GTA rlz!
Joo mun mielestä siinä on otettu aika piilottelematta osa-alueita molemmista, Mafiasta ja GTA-sta. Itse aloitin kanssa pelaamaan Godfatheria, mielestäni se on erittäin onnistunut peli ja minuun uppoaa tollatteet vanhat gangsteripelit. GTA:sta: Tallennukset vaan safehouseissa, ukkoa saa pukea miten haluaa---> vaatteet joutuu ostamaan. Ja se kun tekee jotain rikoksia niin tulle poliisin "badge" merkkejä sinne kartan viereen. Mafiasta: Gangsterimeininki, vanhat autot, aseet(osittain)... Hyvä keksintö tohon peliin on se, että aseita voi käydä ostamassa "pimeästi" joltain hepuilta (jotka löytyy kartalta). Ja sitten se, että korruptoituneita poliiseja voi lahjoa, jolloinka he katsovat muualle kun teet pahoja Ja sekin, etää pelissä on ns. sivutehtäviä mitä voi hankkia vaan menemällä puhumaan jollekkin gangstereille. Miinusta varmasti se, että aseen kanssa juokseminen ja tähtääminen samanaikaisesti on miltei mahdotonta (siksi varmaankin pelissä on mahdollista lukita vihollinen tähtäimeen). Plussaa on ehdottoman hienosti toteutetut "execution" tappotavat nyrkkitappelussa tahi aseen kanssa. Muutenkin tappeleminen on tehty hienosti.
Helmo! *ketään ei kiinnosta mistä olet pelisi hankkinut* tkaksp Jotenka siis ownaan cs:s 24/7 HOPPALOOMO KERMA HESSU HOOPO!
Oon pelannu Godfatherin kohta läpi, ja voin sanoa, että se on todellä fängpöng peli. Ostamisen arvoinen siis. Olen pelannut sitä nyt noin 10 h ja olen jo The Don. Enää pitää kiristää paria kauppiasta. Ei tosta Teleestä kannata välittää, se on yks mun häiriintynyt tuttu joka luulee, että mua haittaa kun se kirjottaa tollasia.
Onhan The Godfather ihan pelaamisen arvoinen peli! Plussia on kyllä paljon, mutta on pari miinustakin! Miinukset imo: Lyhyys (Pelin juoni lysähtää mielestäni melko nopsaa ja jäljelle jää pelkkiä mafia sotia..) Tylsyys (kaikki mestat samalla pohjalla eli kaikki leipomot/varastot samanlaiset, tylsää myös ottaa haltuun n.300 mestaa jotta peli 100% läpi.) muuten peli todella hyvää tasoa! eli suosittelen testaamaan. (Vanhempien koneiden omistajien ei kannata myöskään pelätä sigun 2koneella peli pyörii sulavasti 800x600 kaikilla höysteillä 2x & 4x antit)
Totta Samman. Pelin juoni on kyllä hyvä, mutta sen pääsee ihan liian nopeasti läpi. Minullakaan ei ole enää juuri muuta tehtävää kun ottaa haltuun kaikki kaupat yms. varastot. Todella varastot ja kaikki kaupat on ikävä kyllä ihan saman näköisiä. Hauska puoli tuossa pelissä on sama kun monissa GTA - peleissä: Jos ei jaksa tehdä tehtäviä, voi alkaa riehua ja ampua siviilejä Antaisin pelille 8½ / 10 , jos ei etsi sellaista peliä joka on ihan himo pitkä.