1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DDRII 533 vai 667??

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ElPezo 21.04.2006.

  1. ElPezo

    ElPezo Member

    Liittynyt:
    16.04.2003
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    terve,

    eli ne jotka asiasta jotain tietävät enemmän kuin numerot kertovat...

    Onko suurempaa merkitystä kumpaa muistia noista nyt sitten tonne koneeseen lykkää?? Emo tukee ko. muisteja kyllä jne. eli siltä puolelta homma ok. Mutta tuo suoritus kyky?? onko merkittävää eroa??

    tänks juu!!

    Nii ja onkos kellään kokemuksia M-Tecin muisteita??
     
    Viimeksi muokattu: 21.04.2006
  2.  
  3. teppoI

    teppoI Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    4,166
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
  4. rafsanta

    rafsanta Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    1,966
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    koko koneen suorituskyvyssähän ei juurikaan heilahduksia saa muisteilla aikaan jos ovat edes kohtuulliset; määrä vaikuttaa eniten, koska jos loppuu niin swappaa kovolle ja se on hidasta, oikeasti. toi muistien nopeus on kuitenkin semmonen omalla tavalla helppo tapa nostaa tehoja, edes jonkun verran, ja luulen, että siksi niitä kalliitakin muisteja myydään niin paljon. jos oikeasti yhtään järkevän päätöksen haluat tehdä, niin ei ainakaan paljon kannata muisteista maksaa. mun mielestä hyvä hankinta tällä hetkellä on 2x 1Gb jotain halpaa ddr2 muistia. itse maksaisin 667 kapulasta ~15€ enemmän kuin 533 palikasta, mutta järkevä varmaankin vaan ~5€. puhe siis siitä 1gb kammasta.

    edit. jotkut tämmöset vois olla mun valinta: http://www.multitronic.fi/index.php?prod=MT1024DDRII667CL5
    todellisuudessa jos oisin ostamassa niin tutkisin asiaa kyllä paljon ja varmistasin, että saan halpaa ja semmosilla piireillä jotka kellottuu hintaisekseen kuin eläimet.
     
    Viimeksi muokattu: 21.04.2006
  5. rafsanta

    rafsanta Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    1,966
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Jaa tämä sivu