1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sanyo videomuoto ???

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi MHirvi 14.04.2006.

  1. MHirvi

    MHirvi Member

    Liittynyt:
    27.03.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kas kun olis Sanyo videolla otettuja videopätkiä(.mp4) purettu muistikortilta siirrettävälle kovalevylle = Corrupted
    No videot lähtee kulkemaan pienillä pikselihävikeillä ja värimuunnoksilla hetken, mut sitten jumitta PC.
    Näin tapahtuu kaikkilla tuntemillani katseluohjelmilla.

    Olen netistä yrittänyt kaivaa korjaussoftaa tai muuntoohjelmaa, mut lähes mikään ei tunnista tuota videon pakkausmuotoa.

    Olisko kellään laajempaa kokemusta aiheesta
    Kyseessä olis vanhempieni ainutkertaiset kuvat sukulaisvierailulta ameeriikassa.
    Itse olen tuskaillut nyt kuukausia , firmat/ maahantuoja eivät juuri asialle lämpene. ( kovalevy rikki, takuusta uusi, muttei auta videoihin )
     
  2.  
  3. ricardo

    ricardo Guest

    Kerroppa kameran tyyppimerkintä,niin ehkä jotain saadaan raavittua kasaan.
     
  4. bouncher

    bouncher Member

    Liittynyt:
    30.08.2005
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse tein samanmerkkisellä kameralla(Xacti vpc-c5exe) otetuille videoille seuraavaa:

    Kamera kiinni koneeseen(joko suoraan kamerasta johto tai kameran mukana tullut telakointiasema kiinni koneeseen ja kamera siihen kiinni.----> kameran etsiminen koneelta.---->Tiedostojen siirto kamerasta koneelle(älä tässä vaiheessa yritä katsoa videoita).---->Imtoo mpeg encoderin käynnistys ja sillä tiedostojen etsiminen koneelta, jonka jälkeen konvertointi johonkin muuhun formaattiin(lähes kaikki tuettuina) Älä yritä katsoa videota ennenkuin olet konvertoinut Mp4 johonkin muuhun formaattiin jos aiheuttaa ongelmia, katso vasta uudella formaatilla. Poltto: Nero herjasi ainakin itsellä pariin otteeseen jotakin mutta klikkailet vaan että ei välitetä mahdollisista ongelmista ja pistät levyn palamaan!! DVD:t näkynyt tähän asti hyvin pöytäsoittimella!
     
  5. MHirvi

    MHirvi Member

    Liittynyt:
    27.03.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,
    Kamera on Sanyo Xacti C5

    Videomuoto mpeg4-2 ?
    Tuolla imtoo converterilla tapahtuu niin, että sovellus lopettaa vastaamasta, eli tilttaa, demolla olen siis yrittänyt muuntaa näitä avi tai vmv muotoon, esimerkiksi.

    PC on AMD3000+/9800XT/1G muistia
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2006
  6. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  7. bouncher

    bouncher Member

    Liittynyt:
    30.08.2005
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Jaa tämä sivu