1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Rome:Total War

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi tpv 05.03.2006.

  1. tpv

    tpv Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli voisiko joku kertoa millainen peli on ja onko sen englannin kieli liian vaikeaa 12 vuotiaalle?
     
  2.  
  3. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Viimeksi muokattu: 05.03.2006
  4. hahaxd

    hahaxd Member

    Liittynyt:
    28.02.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis Aivan H E L V E T I N hyvä peli.Yks parhaista joita mulla on(ja on muuten kaikki laatupelejä)ja ite ainakin ymmärrän oon 11-vuotta ja siihen saa sen tekstin ni sitä saa sitten lueskella vaikka muutaman tunnin.Pelissä sinun pitää vallatta kaupunkeja ja sodan jälkeen hoitaa niitä(rakentaa taloja joukkoja pitää veroja yllä)ja sodathan hoituvat taktikoimalla ellei sulla oo jotai 2000 miestä vastaan ratsut(eli 54 ratsua)ite ainakin voitin 700 miestä kolmellasadalla mulla oli kyllä maasto etu mut kuitekii.Pelissä voit myös ostaa muiden maitten joukkoja ja kaupunkeja maalla liikkumis lupia sun muita.Peli on erittäin aloittelija ystävällinen ja selittää asiat mielestäni selkeästi.Ja jos alkaa kyllästyttää voi peliä modata muuttelemalla descstratia...
     
  5. tpv

    tpv Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletko pelannut myös lisälevyllä?
     
  6. hahaxd

    hahaxd Member

    Liittynyt:
    28.02.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no demoa ... :) mutta ei siinä niin uutta oikeen mikään paranneltu peliä ja joukkoja ja taitaa siinä pari uutta maatakin olla mutta tottakai lisälevy on aina hyvä jos alkuperäinenkin on hyvä!
     
  7. tpv

    tpv Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Alkuperäisessä on paljon koodeja....ovatko samat koodit myös lisälevyllä? Kannattaako lisälevyä ostaa muutamalla eurolla?Pääseekö pelin jossakin vaiheessa hallitsemaan koko Rooman valtakuntaa?Onko Pelissä monta vaikeustasoa ja mitä on modaaminen?
     
  8. hahaxd

    hahaxd Member

    Liittynyt:
    28.02.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kai ne siinä lisälevylläkin on en ole aivan varma ja minun mielestäni on kaupoissa ainakin nettikaupoissa että tulee molemmat mukana ja se moodaaminen tarkoittaa että muutetaan peliä oman laiseksi eli jos tavallisesti joukoissa on 80 jätkää niin voit laittaa että 240 jätkää ja esim alku joukkoja että sinulla on alussa heti 10000 miestä sellaista ''koodaamista'' hieman vaikeammalla tavalla ja käsittääkseni tarkoitat koko rooman vatlakunnalla että sinulla on kaikki alueet hallussa siis pelin idea on että sinä valtaat kaikki alueet omaksi.
     
  9. tpv

    tpv Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitoksia kaikista tiedoista ja olen kiitollinen. on enää yksi kysymys onko ohjekirja Suomenkielinen? Kiitos paljon tiedoista.
     
  10. hahaxd

    hahaxd Member

    Liittynyt:
    28.02.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ohjekirjasta en ole varma ei taida olla mutta siinä on hyvät kuvat eikä sitä oikein tervitse koska peli itse kertoo kaiken tai no siinä on sellainen kertoja.
     
  11. tpv

    tpv Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos paljon
     
  12. tpv

    tpv Member

    Liittynyt:
    06.01.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin pelin ,mutta ei siinä suomenkielistä ohjekirjaa ollut. Peli on TOSI hyvä olen koukussa siihen.
     
    Viimeksi muokattu: 04.09.2006

Jaa tämä sivu