1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

S60 3rd edition sovelluksia

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi mymmeli13 21.02.2007.

  1. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuulostaa aika kätevältä, mut aika hyödytön ku ei käy enää kouluja :D eikä hirveesti tarvii 10 metrin säteelle tekstata ku voi vaa puhuu... Ja toimii toi puhuminen tunneillaki ihan hyvin ei siihen mitää softii tarvii
     
  2.  
  3. kili_7

    kili_7 Member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin totta... :D
     
  4. jablack

    jablack Guest

    Löysin muuten ihan hyvän sivun jossa on linkkejä, Täällä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.04.2007
  5. heikki71

    heikki71 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2005
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tattis! Tollaset linkit on aina tervetulleita. :)
     
  6. kili_7

    kili_7 Member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nii hei tietääkö joku jonkun ilmaisen kamera sovelluksen nokian 3250 puhelimeen... Kun kaikki mitä nyt oon kattonu nii maksaa jtn.... Joten olisko jotain ilmasta tarjolla? Joku mielellään ei Beta versio eikä vain vähän aikaa toimiva... Ja voisko sit laitella linkkiä?
     
  7. user83

    user83 Regular member

    Liittynyt:
    08.12.2006
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oliskos jossain tuolle SUPER-ohjelmalle käyttöohjetta tai voisiko joku vähän valaista käyttöä?
     
    Viimeksi muokattu: 27.04.2007
  8. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    USER83
    Oliskos jossain tuolle SUPER-ohjelmalle käyttöohjetta tai voisiko joku vähän valaista käyttöä?

    Kerro mikä puhelin sulla on? Nii kokeilen jos pystyn valasemaan

    Ja huomasin tossa afterdawnin uutiskirjeessä että tää mun alottama keskustelu on suosituimpien keskustelujen joukossa. Elikkä kiitos kaikille keskustelijoilla/vastaajille
     
    Viimeksi muokattu: 27.04.2007
  9. user83

    user83 Regular member

    Liittynyt:
    08.12.2006
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nokia 6131
     
  10. kili_7

    kili_7 Member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nii hei tietääkö joku jonkun ilmaisen kamera sovelluksen nokian 3250 puhelimeen... Kun kaikki mitä nyt oon kattonu nii maksaa jtn.... Joten olisko jotain ilmasta tarjolla? Joku mielellään ei Beta versio eikä vain vähän aikaa toimiva... Ja voisko sit laitella linkkiä?


    joo ja tiän et tuol ylempän on se camcoder pro mut en löytäny siit ku vaa beta ja maksullisii versioist... eikä ne toiminu mun nokia 3250 puhelimessa....
     
  11. Drandula

    Drandula Member

    Liittynyt:
    17.04.2007
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä saa Nokia 6290 vNessin mieluiten sellaisen ilmaisen?
     
  12. shnigi

    shnigi Active member

    Liittynyt:
    30.07.2005
    Viestejä:
    1,015
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuoltakin näkyy löytyvän paljon tavaraa ilmaiseksi mutta pitää näemmä rekisteröityä ennenku voi ladata mitään www.smartfinland.ucoz.com
     
  13. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onks olemassa jotain parempaa kamera ohjelmaa ku toi nokian oma kamera sovellus? ja jos on nii mikä?
     
  14. shnigi

    shnigi Active member

    Liittynyt:
    30.07.2005
    Viestejä:
    1,015
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  15. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun mielest toi ei kyl ollu hyvä ohjelma ja tuli ihan samanlaisii kuvii ku ennenkin. eikä ollu ees mitää kätevii toimintoi et mun mielest toi oli ihan paska ku nokian oma toimii paremmi. Tietääks joku jotai parempii kamera ohjelmii? ja tietääks kukaa miten sais pois äänet tosta nokian kamerasta ku ärsyttävää ku ottaa kuvan nii kuuluu aina click! mulla on nokian 5500sport?
     
  16. shnigi

    shnigi Active member

    Liittynyt:
    30.07.2005
    Viestejä:
    1,015
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kuuluuko jos puhelin on äänettömällä ?
     
  17. user83

    user83 Regular member

    Liittynyt:
    08.12.2006
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ainakin saa ihan, kun laittaa kameran päälle ja sieltä asetukset (nokia 6131:ssä).
     
  18. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla ei ainakaa asetuksista löydy. löytyy vaa et kuinka hyvä laatusii kuvii saa ja mihin kuvat tallennetaan. Onks kukaa 5500sportin omistaja saanu noit äänii tosta kamerasta pois? elikkä se click ääni ku ottaa kuvan tai pipip ääni ku alkaa video kuvaamaan.

    Ja sit tällänen tosi tyhmä kysymys Oon yrittäny löytää ohjeita miten kännykkä pitäis "oikea oppisesti" irroittaa koneesta? elikkä käytän nokian kaapelia ja kun esim mun mp-3 pitää irroittaa koneesta niin että ottaa tuolta oikeesta ala nurkasta poista laite turvallisesti ja pysäytä ja sit kone sanoo et laitteen voi poistaa turvallisesti mut en löydä sitä käyttä mun kännykkää et se olis usb:ssä kiinni. Elikkä kun irroitan puhelimen koneesta nii miten se pitäis tehä ettei vahingoita puhelinta voinko vaa kiskoo sen irti sitte ku lataukset on tehty vai pitääks se jostaki pysäyttää?

    EDIT: lisäsin toisen kysymyksen
     
    Viimeksi muokattu: 03.05.2007
  19. urpo93

    urpo93 Member

    Liittynyt:
    20.04.2007
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11


    Ja sit tällänen tosi tyhmä kysymys Oon yrittäny löytää ohjeita miten kännykkä pitäis "oikea oppisesti" irroittaa koneesta? elikkä käytän nokian kaapelia ja kun esim mun mp-3 pitää irroittaa koneesta niin että ottaa tuolta oikeesta ala nurkasta poista laite turvallisesti ja pysäytä ja sit kone sanoo et laitteen voi poistaa turvallisesti mut en löydä sitä käyttä mun kännykkää et se olis usb:ssä kiinni. Elikkä kun irroitan puhelimen koneesta nii miten se pitäis tehä ettei vahingoita puhelinta voinko vaa kiskoo sen irti sitte ku lataukset on tehty vai pitääks se jostaki pysäyttää?



    senkus vaa revit irti
     
  20. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu eipä minunkaan "vanha" kone ole tunnistanut tuota kännyä omaksi "levyksi" eli suoraan vaan oon nypänny irti koneesta ja ei oo tähän mennessä tullu mitään ongelmia.Känny on 5500 sport music edition ja softana nokian oma suite..
     
  21. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo ei mullakaa oo mitää ongelmii tullu puhelimeen mut jotenki vaa pelottaa toi repiminen irti. Koska tein tuota jossain vaiheessa mp-3:selleni että en irroittanut mistään toimi ihan hyvin monta kertaa mut sit yhtäkkii vaa rupes sekoilee. takuun piikkinhän se meni ku enhän mä mitää väärää oo tehny :D laitteen vikahan se oli mut silti jotenki toi repiminen tuntuu väärältä. mut olis kiva tietää jos joku tekee ton erillailla
     

Jaa tämä sivu