1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

No One Lives Forever 2 tökkii...

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi mawdrgn 05.02.2006.

  1. mawdrgn

    mawdrgn Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pyydän jo etukäteen anteeksi kun häiritsen ikävällä kysymyksellä, mutta tarvitsisin apua ongelmani kanssa. Toivottavasti joku osaa auttaa.

    Tilanne on siis tämä. Olen saanut siivottua malware-kuonaa aika lailla koneelta pois, ja asensin No One Lives Forever 2:hden uudestaan. Nyt peli kulki sujuvammin kuin ennen. Ennen koneeni mahtisekoamista lataustauot saattoivat venyä moniin minuutteihin, ja peli pätki ja nyki todella paljon.

    Nyt No One Lives Forever 2 tuntuu kuitenkin (taas)nykivän ja hidastelevan, ja tänään se jopa kaatui kerran, ja tuli ilmoitus että joku (muistaakseni)CMD Application client on tehnyt virheen(No One LIves Forever 2-ikoni) ja tuote on suljettava. Vaihtoehtoina oli lähetä virheraportti/älä lähetä. Heitti siis työpöydälle, josta osa oli mustan peitossa. On tehnyt pari kertaa ennenkin, ennen kuin koneeni vuodenvaihteessa sekosi.

    Olen karsinut grafiikkaherkkuja, ja Test Settings-välianimaation lopputulos sanoo, että pelin pitäisi rullata sujuvasti.
    Alkaa vaan hermot mennä kun peli nykii kriittisissä kohdissa jonkin verran, ja tuo kaatuminenkin tapahtui, kun kuolin pelissä, ja ruudulla tapahtui vähän enemmän.

    Koneeni prosessori ainakin täyttää pelin suositusvaatimukset(recommended) eli 1 Ghz. Athlon AMD minulla taitaa olla. En sitten tiedä näytönohjaimesta, muistista tai mistään semmoisesta sitten yhtään mitään...

    Olen Microsoft AntiSpywarella tänään skannannut koneen, ja löysi kuonaa, jonka poisti. Eli en usko että spyware yms. konea hidasti.

    Auttakaa, pyydän. Ja jos mitenkään pystytte, selventäkää apuanne niin, että pc:n raudasta TOSI vähän tietävä(minä :) ) ymmärrtäisi.

    Etukäteen kiitos, jos joku jaksaa jelppiä!
     
  2.  
  3. mawdrgn

    mawdrgn Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei, sain katsottua display optionsista, ja näytönohjaimeni taitaa olla
    [bold]Nvidia GeForce MX[/bold]... joku .dll tiedosto siinä luki vielä suluissa.

    Kuinka riittävä näytönohjain NOLF2:hteen?
    Entäpä pitäisikö ladata uusimmat ajurit tuohon näytönohjaimeen tai jotakin? En tiedä ajureista tai näytönohjaimista oikein mitään; Olen aika avuton tämän kanssa ;(

    Eheytin tänään kiintolevyasemat, mutta peli ei tuntunut rullaamaan paremmin juurikaan. Olisiko vielä hyvä, jos poistaisi turhaan käynnistyviä ohjelmia sieltä msconfig:ista?
    Vilkaisin sinne, mutta en tehnyt muutoksia.

    Joitain tällaisia ajattelin poistaa käynnistyvien joukosta:

    BQTray
    jusched
    iTunesHelper
    Intervideo Wincinema Manager

    [bold]Niin joo[/bold], tämä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/287239 näkyy alapalkissa kun sulkee pelin ja palaa työpöydälle...

    Suuri kiitos niille, jotka osaisivat auttaa!

    JA edit:// Auttaisiko peliin päivitykset hakemalla? En ole sitä tehnyt, koska olen semmoisen käsityksen saanut pelien päivityksistä, että ne korjailevat bugeja ja network-hommia, mutta ainoa vaikeus minulla on, että peli tuntuu pätkivän ja tahmaavan yleensä...
     
    Viimeksi muokattu: 08.02.2006

Jaa tämä sivu