1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TOPFIELD TF-6000CoC vai HANDAN DVB-C 5000

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Pyhimys 30.01.2006.

  1. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli oon ostamassa jomman kumman otsikon laitteista, mutta en vielä tiedä kumman. Eli jos jollakin on tietoa noista laitteista, ni tänne vaan.
     
  2.  
  3. sakarit

    sakarit Member

    Liittynyt:
    04.02.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on nyt tällä hetkellä toi Handan, ja olen pettynyt siinä siihen, että rgb-kuvaa ei voi ketjuttaa scarttien kautta. Palautan boxin kauppaan ja otan Topfieldin seuraavaksi koekäyttöön.

    Muuten Handan on ihan ok, jos tyhmät grafiikat eivät haittaa kanavaa vaihdettaessa.
     
  4. sakarit

    sakarit Member

    Liittynyt:
    04.02.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kävin nyt koekäyttämässä tuon TF-6000CoC -digiboxin ja se vaikutti paljon paremmalta. Valikot ovat monipuolisemmat ja, teksti-tv näyttää paremmalta, asetuksia paljon enemmän ja rgb kulkee myös laitteen läpi.

    Kyllä Topfield näyttää pesevän Handanin 6-0.
     
  5. Ziggemby

    Ziggemby Member

    Liittynyt:
    08.02.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sakarit, missä tuota Topfieldiä myydään? Ajattelin hakea itse samanlaisen koneen heti kun tietäisin mistä tuota saa. Mikä oli hinta paikassa, jossa koekäytit masiinaa?
     
  6. sakarit

    sakarit Member

    Liittynyt:
    04.02.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Otetaanpa yksi juttu takaisin. Rgb ei kulje sen paremmin kuin Handanissa. Ohjekirjan suomennos kyllä väittää, että rgb menee läpi, mutta englanninkielisessä sanotaan vain komposiitin läpimenemisestä. Kuva on aavistuksen huonompi kuin Handanissa, sillä siinä taitaa olla joku pehmennyssuodatin, jotta mpegin pakkauksesta syntyvät sutut eivät näy.

    Koekäytin vehkeen Kodin Ykkösessä ja se maksoi 129e.

     
  7. Ziggemby

    Ziggemby Member

    Liittynyt:
    08.02.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ***siirretty privaan***

     
    Viimeksi muokattu: 14.02.2006

Jaa tämä sivu