1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Trice Pocket Digital Camera Ongelma

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi -Rumba- 24.01.2006.

  1. -Rumba-

    -Rumba- Regular member

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    382
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli tilaajalahjaksi kamera. ongelmana on että windows ei tunnista kameraa vaikka ajurit on asennettu. Sanoo vain Tuntematon Laite

    Googlella ei löytyny mitää tietoa edes tuosta kamerasta
     
  2.  
  3. FlyinnFin

    FlyinnFin Member

    Liittynyt:
    27.01.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla täysin sama ongelma. Asennus-cd asentaa ajurit, jonka aikana tulee Nortonin palomuurilta herja tunkeutumisesta. En oo varma johtuuko ongelma tästä, yritin asentaa ajurit sillain että nortton on kytketty pois, mut silti usb portti ei tunnista laitetta kun sen kytkee siihen. Hemmetin hyvä liittymislahja, joutu jo soittelee Elisalle kun paketista puuttu laturi!!!!!!!(ei kuulemma kuulu pakettiin...heh heh). Jos saat laitteen toimimaan niin laita tietoa palstalle miten homma toimi.
     
  4. -Rumba-

    -Rumba- Regular member

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    382
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siinä on usb laturi. mulla meni hermot kameran kanssa ja se löytyy kaatopaikalta palasina.
     
  5. Pete27

    Pete27 Member

    Liittynyt:
    28.01.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on semmoe ongelma että tämä paska ota mitää kuvaa vaikka kui yrittää kertokaa mite vitussa se onnistuu ennenku menee hermot
     
  6. JaySecond

    JaySecond Member

    Liittynyt:
    18.07.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aash.. Mulla taas sellane broblemo et sillä usb-laturilla ei voi ladata.
    se latauspalkki vilkkuu siinä vaan mitää virtaa ei tuu. ja vaik ottais akun pois ni silti se palkki siinä liikkuu :D ihme vehje.
     
  7. -Rumba-

    -Rumba- Regular member

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    382
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mä paiskasin ton kameran katuu viikko sen jälkee kun tuli. ja juuri siitä syystä kun se meni lukkoon, eikä voinu ottaa kuvaa. v*ttu mikä paska oli.
     
  8. JaySecond

    JaySecond Member

    Liittynyt:
    18.07.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    HAHA! :D Se, kuka saa jotain positiivista sanottua tänne saa mun kameran! :D
     
  9. q-hub-op

    q-hub-op Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    693
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se on ilmanen ja jos lapset ( 10< ) rikkoo sen niin ei harmita :p
    Ja jos mula on sama kamera niin joskus se toimi webbi kameran korvikkeena
     
  10. hel56

    hel56 Member

    Liittynyt:
    26.10.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  11. ZuuZou

    ZuuZou Member

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En ookkaan ainut jolla on tämä ongelma... Voiks neuvo Hel kun kerran osaat käyttää että mites mä saan noi kuvat koneelle ku kone ei tunnista koko kameraa?
     
  12. hel56

    hel56 Member

    Liittynyt:
    26.10.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaikki kokeilemani koneet ovat näyttäneet kameran ulkoisena levynä usb-kaapelin avulla, 98 ei tosin ottanut lennossa vastaan, koneen ei siis tarvitse tunnistaa vehjettä kameraksi, en ole mitään ajureita asennellut.
    Jos tämä ei sulla toimi, niin osta sd-kortti (itselläni on 256, toimii) ja käytä sitä esim sopivaan läppäriin, tai vie kortti suoraan fotoliikkeeseen.
     
  13. janina32

    janina32 Guest

    sama vika mullakin se o nyt lukossa kyl ne kaikee paskaa markkinoille tällästä vuulaa onpa hieno homma nauraa;((((
     
  14. Merilossi

    Merilossi Member

    Liittynyt:
    21.01.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen saanut kohtalaisia kuvia kameralla, lähnnä ulkona. Välillä menee lukkoon. SD-kortilla ja kortinlukijalla toimii. Jos joku haluaa myydä kameransa 5 €:lla niin soita ennen 10.03.2007. 050 5366369
     

Jaa tämä sivu