1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Grundig Livance Divx/DVD-soitin tekstiongelma!?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi macone11 12.01.2006.

  1. macone11

    macone11 Member

    Liittynyt:
    11.01.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tuollaisen Grundig Livance Divx/DVD-soittimen hintaan 99e ja hyvin tuntuu soittavan divx-leffoja. Tosin ei enää tuota uusinta Divx 6:ta.

    Mutta minulla olisi sellainen ongelma, että miten saan nuo tekstitykset näkyviin? Voisiko tuohon ladata kenties jonkun päivityksen tms?

    Ainakin Yamadan soittimissa on tekstit toimineet jo vuosia sitten, joten eiköhän ne tuohonkin saa vai?

    Yamadassa tekstitiedosto piti olla vain samanniminen kuin leffatiedosto(pl. tiedostopääte), jotta tekstit toimii.
     
  2.  
  3. macone11

    macone11 Member

    Liittynyt:
    11.01.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vielä lisäyksenä että kyseinen soitin on Grundig Livance GDP 2400.
     
  4. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  5. macone11

    macone11 Member

    Liittynyt:
    11.01.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kumma juttu ettei sieltä sivuiltakaan saanut mitään tietoa että mitä tohon päivitykseen kuuluu...

    Kokeilen tota tänään illalla...
     
  6. macone11

    macone11 Member

    Liittynyt:
    11.01.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tiedustelin päivityksen sisältöä myös firmalta, ja sieltä tuli vastaus että tuo 1.07-päivitys parantaa Divx-subtitlejen toistoa.

    Kumma juttu sinänsä kun ei auttanut minulle mitään, kun ajoin tuon päivityksen.

    Onko kenelläkään tietoa miten nuo divx-subtitlet saisi näkyviin?
     
  7. mazi83

    mazi83 Member

    Liittynyt:
    20.01.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on sama soitin ja grundigin firmware päivityksen jälkee tekstitysmuoto .srt toimii mutta .sub päätteiset eivät vielä toimi. Olis kyllä kiva löytää semmonen päivitys millä toimii molemmat.
     

Jaa tämä sivu