1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony Walkman NW-A1000

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Tomelias 04.12.2005.

  1. Tomelias

    Tomelias Member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kellään kokemuksia Sonyn mp3soittimista. Lähinnä kiinnostaa laitteen käyttöliittymä, että onko mieleisten levyjen/biisien löytäminen nopeaa ja millainen on musiikin siirto softa, koska ainakin NetMd:ssä se oli kauhea.
     
  2.  
  3. jannuska

    jannuska Member

    Liittynyt:
    29.08.2005
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä ostin pari kk sitten sen 20 gigan nw-hd5b ja oon ollut ihan tyytyväinen. Lähinnä siinä on ihan sairaan hyvää sen koko ja akun kesto. Toisaalta kaippa noita ipodin kannattajia löytyy niin paljon että siinäkin on oma pointtinsa... Musiikin siirto ohjelma on ihan ok,vaikkakin sitä on ilmeisesti haukuttu kohtalaisen paljon. Mulla ei tosin ole muista softista kokemusta, mutta käyttis ite koneessa on mulle ainakin ihan ok. Ainut paska on että näppäimissä ei ole valoja, se puuttuu mutta muuten ihan hyvä perus vehje.

    Unohtu vielä sanoa että akun saa vaihdettua mikä on suuri etu esim. ipodiin verrattuna. Jos akku kuluu huonoks voi aina ostaa uuden.
     
    Viimeksi muokattu: 07.12.2005

Jaa tämä sivu