1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SUSE 10 ja Gaim

Viestiketju Linux -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pamin 29.11.2005.

  1. pamin

    pamin Member

    Liittynyt:
    18.10.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitääkö Suse 10 tehdä jotain spesiaali kikkailua että saa Gaimin toimimaan? Olen koittanut - siinä onnistumatta! Olisko vinkkejä miten saisin Gaimilla Google Talkin toimimaan - siis chat. toimi ainaskin Suse 9.3 ssa.
     
  2.  
  3. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. neggis

    neggis Regular member

    Liittynyt:
    18.06.2004
    Viestejä:
    501
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tarvi mitään ihmeempää tehdä muutakuin mitä juppe22 kertoi tuossa. Miten olet yrittänyt asennella?
     
  5. pamin

    pamin Member

    Liittynyt:
    18.10.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen asentanut Gaimin pakettien hallinnalla. Noilla asetuksilla kun tossa juppe22:n linkissä on olen kokeillut jo useasti mutta herjaa että epäkelpo Japper I.D. Tolla Suse 9.3:lla sain toimimaan moitteettomasti???? Mesengeriin Gaim menee ihan kivasti!! Mitähän mä oikeen oon tupeloinu. Käytössäni on Asusin kannettava, voiko tällä ola jotain merkitystä? Pöytäkoneel en oo viel kokeillu koska on Windows käytössä paremmalla puoliskollani.
    Tää linux on mulle aivan uus juttu, Kovasti koitan vierottaa itteeni Windowssista.
     
  6. pamin

    pamin Member

    Liittynyt:
    18.10.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nonii! Entie mistä lienee johtui mutta sain toimimaan ... Tuhosin koko tilin ja sitten tein sen uudelleen! Ja vot - toimi!
     

Jaa tämä sivu