1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

K500i ja tietokone

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Az1z 08.11.2005.

  1. Az1z

    Az1z Guest

    Elikkäs tuli hankittua kyseinen puhelin ja siihen käypä datakaapeli!
    puhelin ja tietsikka elivät symbioosissa noin pari kuukautta ja sitte rupes ilmaantumaan hiukka ongelmia.
    Piuhan mukana tullu softa väittää että puhelinta ei ole kytketty tietokoneeseen ja softa kaatuu!
    missä vika?!
     
  2.  
  3. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ootko kokeillu asentaa sen softan uudestaan?
     
  4. Az1z

    Az1z Guest

    oon jo kolmesti asentanu uudestaan, yritin jopa regiter cleanilla mutta eipä rupee telmimään!
     
  5. laspa

    laspa Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2005
    Viestejä:
    253
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla kans SE k500i, ja ongelmia SE:n oman softan kanssa.. Hain sitten netistä tuommosen http://www.mobtime.com/en/cpm/down.php Cell Phone Managerin eikä mitään onkkelmia enää... Ja tuo ohjelma tuntee vieläpä noin 200 puhelinta, itse olen kokeillut vaik SE k500i ja Siemens M65, kumpikin toimii hyvin.

    Alkuperäseen ongelmaan en kuitenkaan osaa sanoa mitään.. :I
     
  6. Az1z

    Az1z Guest

    ku ei ni ei,
    asensin ton uuden softan ja kun pistän sen etsimään puhelinta ni tulee vaan ett "failed,testing...,failed,testing...,failed"
    missä se vika vois olla ku se tosiaan toimi kuin junan vessa vielä pari kk takaperin?!?!!
     

Jaa tämä sivu