1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Operation Flashpoint Resistance (koodit)

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Suensyän 13.10.2005.

  1. Suensyän

    Suensyän Member

    Liittynyt:
    05.11.2004
    Viestejä:
    97
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä oon tahkonnut yhtä tankki tehtävää viikon ajan ja nyt alko pään seinään lyöminen riittämään, eli koodit käyttöön. Netistä löysin näppärästi koodin mm. kuolemattomuuteen.

    MUTTA! Miten helvetissä ne koodit saa syötettyä??? Joka paikassa kyllä lukee että paina pohjaan vasemmanpuoleinen SHIFT ja näppäimistön (ei siis numeronäppäimistön) puolelta miinus ja kirjoita sen jälkeen koodi.

    Vaan kun ei mulla toimi. Kun mä nimittäin tuon vasempi shift-miinus yhdistelmän jälkeen alan sitä koodia kirjottamaan, niin ukko sen kuin zoomailee kiikareilla ja tekee vaikka mitä, mutta kuolo korjaa entiseen malliin. Pitäiskö siihen aueta joku 'konsoli' mihin se koodi kirjoitetaan, vai näkeeks sitä ylipäätään mistään kun se 'jumalmoodi' menee päälle? Siis jos se menee päälle, mulla ei oo tähän saakka menny.
     
  2.  
  3. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Paina nuo näppäin yhdistelmät heti alkuruudussa ja sitten kirjoitat (kirotut) koodit/koodin.
     

Jaa tämä sivu