1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Fallout 3 crash

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi fiej 02.11.2008.

  1. fiej

    fiej Regular member

    Liittynyt:
    18.04.2008
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aihe tais kuitenki olla, et Fallout3 cräshää... käyttäkää muuta threadia pelin grafiikan analysoimiseen... tackar
     
  2.  
  3. Marana

    Marana Regular member

    Liittynyt:
    24.09.2004
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, no hän kysy miks ja mä vastasin =)
    tosin voi olla että mulla on joku bugi noihin graffoihin liittyen, kun tosiaankin mun koneella ilmeisesti graffat on huonompia, mitä muiden..

    kokoonpanosta tuskin on kiinni, jossei joku sitten ole ristiriidassa tai jotain..

    Q6600 2,4Ghz prossu
    4Gb (3,2) 800Mhz muistia (4x 1Gb KHX8500)
    Gigabyte GA-P35-DQ6 emolevy
    MSI Radeon HD3870 X2 OC/ Sapphire HD3870 X2
    SoundBlaster X-Fi ExtremeGamer
    Antec Truepower 1000w
     
  4. kampelah

    kampelah Member

    Liittynyt:
    04.12.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kodekeista johtuu tuo kaatumis ongelma... Poistin Codec Pack All in 1:n ja loppui kaatuilu...
     
  5. pkuiva

    pkuiva Guest

    Fallout 3 ei inahdakaan, asentui normaalisti... käynnistäessä tulee esiis pieni 5cmx5cm musta ikkuna ja siinä kaikki. Olisiko noista xvid poistoista apua?
     
  6. fiej

    fiej Regular member

    Liittynyt:
    18.04.2008
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla ei auttanu ainakaa... mut kannattaa kokeilla...
     
  7. HD_mies

    HD_mies Member

    Liittynyt:
    04.12.2008
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla toimii jonkin aikaa hyvin mutta sitten alkaa pätkimään ja lopuksi peli kaatuu tai ilman mitään varoitusta.

    prossu intel core 2 6400 2.13GHz
    näyttis ecs geforce 8800gt
    ram 2gb

    pitäskö toimia täysillä ilman nykimistä?
     
  8. jaska82

    jaska82 Member

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on samoja oireita, saattaa monta tuntia toimia hyvin ja yht'äkkiä alkaa nykiä ja pätkiä. Sen jälkeen yleensä pelissä ovea avatessa jää jumiin.
     
  9. HD_mies

    HD_mies Member

    Liittynyt:
    04.12.2008
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    15 minuutin aikana kaatunu 6 kertaa
    Tapahtuu silloin kun menee VATSiin ja sitten jumittaa ettei voi hyökätä tai lähteä vatsista. Escillä pääsee pause valikkoon ja pelistä pois tai ladata pelin mutta siitä ei ole mitään hyötyä kun lataa ja yrittää uudelleen niin jumii uudestaan.
     
  10. HD_mies

    HD_mies Member

    Liittynyt:
    04.12.2008
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Bethesda on kussut koko falloutin
    viimeisin error oli jonkin sortin blue screen, en ehtinyt lukea mitä siinä sanottiin mutta se on varmaa että this game is F**** up
     
  11. SpeechMan

    SpeechMan Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2007
    Viestejä:
    691
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni tekee latailee VATSia välillä parikymmentä sekuntia ennen kuin pystyy klikkaamaan kohteita ja sama juttu jos vaihtaa kohdetta, lisäksi hiiri tahmaa aina VATSissa, korostuu etenkin sisätiloissa.
    Pätsi olisi kiva, etenkin kun se luvattiin jo ajat sitten.
     
  12. rmCowboy

    rmCowboy Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    1,168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kannattaa suosiolla kokeilla toimivaa versiota pelistä. Nykypäivänä harvemmin nuo "aidot" toimivat kuten pitää, niissä kun on niitä kaiken mailman suojaksia, jotka estävät rehellistä ostajaa käynnistämästä koko peliä.
     
  13. HD_mies

    HD_mies Member

    Liittynyt:
    04.12.2008
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ai että warettaisin falloutin
    onko mun prossussa tarpeeksi tehoa pyörittämään fallouttia täysillä
     
  14. 1Lariu5

    1Lariu5 Member

    Liittynyt:
    05.11.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    >poistettu<
     
    Viimeksi muokattu: 29.05.2012
  15. jorma1980

    jorma1980 Member

    Liittynyt:
    13.02.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On tietysti aikaa kulunut jo aika lailla näistä muista viesteistä, mutta laitetaan nyt kuitenkin. Mulla xp x64 ja oikeestaan kaikki ongelmat katos pelin kaatuilun suhteen kun poistin koneelta kaikki mahdolliset codekit jotka löyty. Autto mulla ja jos joku vielä ongelmien kanssa painiskelee niin eipä oo ainakaan suuri vaiva kokeilla. Ainooks ongelmaks jäi joillain alueella pelin hitaus, mutta nekin paikat oli onneks aika harvassa
     
  16. Tundrix

    Tundrix Member

    Liittynyt:
    09.02.2009
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun koneessa fallout 3 ei lähde pyörimään lainkaan. Juuri vaihdoin paremman näytönohjaimen ja lisäsin ramia, prossu 2,4ghz, täyttää vaatimukset mutta siltikään ei lähde klikattaessa pyörimään, olisiko kellään vinkkiä millä selvittää tämä ongelma?
     
  17. seppo990

    seppo990 Guest

    onko kaikilla windows vista joilla fallout 3 toimii? ku oon katellu netistä ja huomannu et XP:llä fallout ei oikee toimi.
     
  18. rmCowboy

    rmCowboy Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    1,168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä XP:llä fallout3:nen hyvin pyörii itselläni, jopa paremmalla FPS:ällä kuin vistassa.
     
  19. E4gle

    E4gle Member

    Liittynyt:
    23.03.2009
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Peli kaatui aluksi aina kun painoin New Game, ongelma poistui kun uninstalloin GamerOSD:n. Nyt crashaa jatkuvasti samassa kohdassa. Kuva vain pysähtyy (nykii samalla), mutta jos painen del niin menu aukeaa normaalisti, ja kun poistun menusta, jumitus jatkuu. Ja E:tä painaessa vauvan itku kuuluu (peli siis crashaa vähän sen jälkeen kun hahmon sukupuoli valitaan). Olen etsinyt codeccejä koneelta ja ei ole löytynyt, joten missä vika voisi olla?
     
  20. seppo990

    seppo990 Guest

    voisko saada apua ku käynnistän Falloutin niih sitte tulee sellane ikkuna jossa lukee: Fallout 3 on havainnut virheen ja tuote on suljettava. oon jo viikon räplänny tän koneen kaa muttaku mikää ei tunnu auttavan... Rupee vituttaa pikkuhiljaa ku tahtoisin päästä pelaa fallouttia.
     
  21. E4gle

    E4gle Member

    Liittynyt:
    23.03.2009
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aikasemmin täs keskustelus on jo kerrottu ratkasu kyseiseen ongelmaan. Kato ykkössivu ni sielt löytyy ainakii vastaus.
     

Jaa tämä sivu