1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Antec p180 onkin p182?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Sotamise 22.08.2007.

  1. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kirjoita vain P182, sehän se on mutta vain eri nimellä :p niinkuin minäkin olen kirjoittanut.
     
  2.  
  3. Sotamise

    Sotamise Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2006
    Viestejä:
    417
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nyt on vaihdettu p182, välillä kyl mietityttää et kuka edes koskaan jaksaa lukea mun sigut ku niin paljo tekstii siel et ketä kiinostaa :|
     
  4. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    juu. äläs nyt, nuohan ovat mielenkiintoista luettavaa ;) ja sitä paitsi olen minä ainakin lukenut sigusi.
     
  5. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisikohan nyt kuitenkin materiaalissa eroa. Verkkokaupan sivuilla sanotaan että P182 on ruostumatonta terästä ja eikö P180 ole alumiinia? Joten ei se P180 muunnettu versio ole oikea P182.
    Korjaus vielä Se kiiltävä versio on ruostumatonta terästä.
     
    Viimeksi muokattu: 31.08.2007
  6. Sotamise

    Sotamise Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2006
    Viestejä:
    417
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noe enpä ajatellut konettani vesisateeseen jättää joten eipä tuolla merkitystä ole.
    btw eiköhän tätä asiaa ole jo puitu tarpeeksi kauan aikaa?
     
  7. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, eihän tätä ole vasta kuin pari viikkoa, ja se on vähän kun vertaa noihin muutamaan muuhun topiikkiin, jotka tuntuvat jatkuvan kuukausitolkulla. Tämä vain sen takia, kun tässä hetken luuli saavanasa prikulleen saman tavaran halvemmalla ... Ettei jäisi väärää käsitystä jne. Btw. ei se alumiinikään vedestä paljon hätkähdä, ja se gunmetallin värinen loota on myös alumiinia;) Teräs on kuitenkin terästä.
     
  8. Pikkupete

    Pikkupete Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tänään saapui Tietoasemalle mun Antec p182. Siinä kahden aikaan pääsin kotiin ja heti aloin purkamaan vanhaa konetta ja tavarat antecin sisään, myös uusi prossun cooler ja buffalon 500gb ulkonen kovalevy löysi mun luo. Sitten ihan viimisen päälle suunnittelin ja kattelin parhaat läpivienti paikat johdoille ja piuhoille ja siinä kuuden aikoihin illalla kone kasassa ja hyvin toimii.

    Hiljainen on ja kyllä sitä ääntä ja tehoa lähtee jos täysille laittaa.

    Ehdottamasti yksi paras ostos mitä oon tehny, rahansa arvoinen on!
     
  9. mrcheeky1

    mrcheeky1 Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2007
    Viestejä:
    1,729
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Enpä jaksa aloittaa uutta keskustelua, joten kysytään täällä. Eli mitenkäs mahtaa normi virtalähteen (earthwatts 500W) johdot yltää tuossa p182 kotelossa? Ajattelin vaihtaa tuon sonta III sellaiseen kun alkaa kyrsimään kiintolevyjen meteli. Jostain luin että saattaa mennä aika tiukoille ainakin emon virtajohto...
     
  10. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Uskoisin että riittää. Toisaalta emollakin on osansa tuossa, eli missäpäin liittimet on. Testaa ;)
     
  11. zsammy

    zsammy Guest

    Hieno varastettu kuva T:LLo
     
  12. Sotamise

    Sotamise Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2006
    Viestejä:
    417
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no enpä uutta kuvaa enää voi ottaa edes sun mieliks ku en enää omista samaista koteloa..
     

Jaa tämä sivu